consilium Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jada, vareutvalget var svært bra. Meget ryddig og bra priser, hehe. Endte med at jeg måtte filme hva de hadde bare for å kunne mimre tilbake en annen gang. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Healthy Habits har mye fint, men vet ikke om denne finnes noen andre steder enn i Michigan. Her jeg bor nå er det svært få overvektige, kanskje det kan ha noe med at det er en liten by med lite "urban" fastfood, etc. Det baconet er forresten noe av det sykeste jeg har sett. Hadde ikke foret bikkja med det engang =) Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Finnes sikkert mye sunn mat herr joackim. Men vi snakker om mennesker her. Mennesker tar ikke kloke valg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Sunn mat selger jo tydeligvis det også. Noen mennesker tar kloke valg. Fruktpriser kan jo ikke sammenlignes. Den dagen jeg får ti lime eller fem appelsiner for seks kroner i Norge skal jeg juble. Grunnen til at jeg henger meg opp i limen er jo at det er noe vi alltid skal ha, men ti stykker er litt mer enn forbruket. Satt og kastet lime fra terrassen en gang... Små barn, små gleder. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Var i USA for en stund siden, og ALT vi spiste var enten veldig søtt eller veldig fett. I tillegg blir man sulten igjen kort tid etter at man har spist. Det var en lettelse å komme på flyplassen og faktisk spise kylling, ris og salat. Og det var mange ekstremt feite folk der borte. 5055638[/snapback] Okay....da kan du umulig ha sett rundt deg...finnes utrolig mange resturanter med "sunn" mat i usa....og maaaange med usunn...men hvis man bare ser seg om så får du god sunn mat........................... 5058986[/snapback] Jeg snakker selvfølgelig om det vi fikk skaffet på hotellet (fattiglus som jeg har aldri råd til resturant, og avstandene gjorde det umulig). Det var ikke mye å velge i der. Enda en ting i USA (i det minste Atlanta) er at de ikke kan lage dasser. De er tydeligvis gulvmonterte urinaler. Legger man en vanlig norsk kabel blir hele systemet tett. Jeg overdriver ikke nå. Flere ganger måtte man rødmende forklare i resepsjonen at rørsystemet ikke virket lenger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg var i Atlanta i sommer da vi flyktet fra orkanen. Vi bodde på et hiltonhotel med helt normale toalett... Og normal mat... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Er det lov å spørre hvorfor du flytta dit ? Det hørtes interessant ut. Går du på skole der? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Han går på pilot-utdannelse om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ooh, akkurat som de 9/11-jallaene. Neida, nothing å spøkz0re med Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Da jeg var 3 uker i NYC savna jeg norsk mat noe helt sinnsykt! Spiste Dormatory-food.. her snakker iv frysetörret fett nesten. Som de forteller om i Supersize me filmen. Ikke en behagelig opplevelse! Men bortsett fra det, alt topp! Men etter 2 mänder i Berlin sä savner man ogsä norsk mat, tror det er fä steder man spiser slik som i norge. Vi er jo berömt for ä leve sundt. Selv den fantastiske italienske maten er jeg lei av her nede. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Men etter 2 mänder i Berlin sä savner man ogsä norsk mat, tror det er fä steder man spiser slik som i norge. Vi er jo berömt for ä leve sundt. 5061615[/snapback] :!: Er det ikke norge som ligger på toppen av lista over de landene som drikker mest brus ? Bare slått av Island? Ligger vel laaaangt oppe på frossen pizza også....hehe...så nordmenn er ikke sååå sunne da...hehe Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Er det lov å spørre hvorfor du flytta dit ? Det hørtes interessant ut. Går du på skole der? 5061194[/snapback] Se signatur Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Vi er jo berömt for ä leve sundt. Hehe, ikke akkurat. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 BTW - Cola & annet shit er billigere enn vann; en gallon Cola (3.78l) koster i underkant av 5 kroner. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Bor i South Carolina. Det er canola oil i absolutt alt, og alt smaker søtt. Fant havregryn på WalMart i går, og var i himmelen. 5050842[/snapback] jeg vet ikke om min uttalelse helt stemmer, men jeg tror maten er spesielt feit i red neck-statene, for alt var så søtt og fett når jeg var der (Virginia, West Virginia, Pennsylvania). Men tror generelt sett at maten er feitere - eller sminka til å se feitere ut der borte...prøv "I can't belive it's not butter"-smør. den har en egen light-versjon som både lukter og smaker som om det er sugd ut av kroppen til en meget tjukk person.... OG det med fettet...ja, jeg var på en mexikansk restaurang og spiste. maten var særdeles god der bismakn av fett ikke nådde fram. da vi skulle til å gå, så jeg på restene våre: bønnedippen hadde størkna til rent fett, riv-osten hadde smeltet ned til en myk, feit klump og det var store, tjukke fettspor på talerknene og serviettene våre... men besøkte jo en driitkul japansk restaurang med topp japanesisk mat og super hygiene - en av de mer ekslusive stedene tror jeg - og maten var digg. bestilte mye sushi og lignende...vi satt alle rundt et bord, bortsett fra en ledig side som tilhørte kokken. i midten og kokken sin side var treet erstattet med metal, og der sto han og tilberedte maten vår på en spektakulær måte...en av mine beste minner derfra. men totalt sett må nok usa se seg slått av bla skandinavia når det gjelder livskvalitet. Endret 20. januar 2007 av niklnikm Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Amerikanere er feite fordi avstandene er så store og de MÅ kjøre fra butikk til butikk som igjen er ganske så gigantiske. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) jeg syntes det var noe kjent med bildet, så så jeg at tråden var 1,5 år gammel men innlegget ditt var det for så vidt ikke noe galt med Endret 21. januar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Faktisk så er ikke amerikanere så feite som man skal tro. I alle fall ikke her i North Dakota. Det er mye usunn mat, men folk tenker faktisk sunt. Og veldig mange er med i en eller annen form for sport. Så det er faktisk flere veltrente folk her enn på min gamle skole i Norge. Så jeg vil si det er en myte at amerikanere er feite. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Morn! Har flyttet til USA nå, og har bodd her i snart tre uker. Kjøpte meg en pakke bacon her om dagen, og skulle lage meg bacon&beans, som pleide å være ganske velsmakende hjemme. Baconet så lekkert ut i pakka, men da jeg kom hjem, skjønte jeg hvorfor amerikanerne er feite. Se bilder. 5050806[/snapback] Fysjom! Jeg kunne aldri spist slik bacon.. Se på dette!! Er det virkelig slik treningssentrene er der nede? Endret 21. januar 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Haha. Rulletrapp på et treningssenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå