Gå til innhold

Derfor er Amerikanere feite

bfisk

Anbefalte innlegg

Bor ogsaa i USA. Savner grovbroed mest.. Elsker peanut-butter og jelly-sandwich! :love:

Taco Bell og Panda Express er ogsaa supergodt. Nam.

Har ikke lagt paa meg noe jeg heller. Heller gaatt ned i vekt. Kommer kanskje av at jeg trener sykt mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Levde på mye junk i USA i et halvt år i fjor, og gikk NED 4 kilo. Godt, billig, usunt og slankende :)

5054634[/snapback]

hvordan gikk du ned 4 kilo hvis du levde på junk mat :p har du en super rask forbrenning eller :grin:

5055266[/snapback]

fett veier mindre enn muskler har jeg hørt

5055304[/snapback]

Noe sånt som 1,8x mer.

Lenke til kommentar

Finnes det noe bedre enn walmart :p Du har alt du trenger paa et sted og det er apent 24timer i dognet. Prisene er ogsa lave ,men hver gang jeg har vaert der kommer jeg ofte hjem med ting jeg ikke trenger.. Som feks noe fra pfiser som skal gjore tennene mine hvitere og et par kg godteri som jeg gir vekk etter at jeg har spist 10%.. Men prinsippet er genialt..

Og man trenger ikke spise mat med mye karbohydrater og fett for aa bli feit da.. Har selv gatt opp 8kg paa under 2mnd naa.. Og feit er et definisjonssporsmaal

Lenke til kommentar
*sitter og koker inni meg og har veldig lyst til å brøle ut min mening om alt her, men gjør jeg det, så blir vel alle de "spesielle" folkene og overfølsomme moderatorene forbanna på meg, så jeg holder like godt kjeft*

5055458[/snapback]

Hæ? :ermm:

Lenke til kommentar

Var i USA for en stund siden, og ALT vi spiste var enten veldig søtt eller veldig fett. I tillegg blir man sulten igjen kort tid etter at man har spist. Det var en lettelse å komme på flyplassen og faktisk spise kylling, ris og salat.

Og det var mange ekstremt feite folk der borte.

Lenke til kommentar
Levde på mye junk i USA i et halvt år i fjor, og gikk NED 4 kilo. Godt, billig, usunt og slankende :)

5054634[/snapback]

hvordan gikk du ned 4 kilo hvis du levde på junk mat :p har du en super rask forbrenning eller :grin:

5055266[/snapback]

fett veier mindre enn muskler har jeg hørt

5055304[/snapback]

Stemmer det, men klærne ble også for store - så det hadde ingenting med det å gjøre. Hadde kanskje mest med at jeg ikke hadde bil, og derfor måtte gå mye da jeg reiste kollektivt - noe som ikke er spesielt utbredt der borte...

Lenke til kommentar
De fleste baconmerker får du da se både bak og foran (for å se hvor mye fett det er på de). Honey bacon er best \o/

I Maine er maten relativt sunn, mye grovt brød osv, men fortsatt veldig mye søtt godteri. Sugar cookies f.eks.

5054185[/snapback]

Oi, kjeks med sukker?

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke sett et ikke-flytende produkt her nede som ikke inneholder canola oil, bare så det er sagt.

5058321[/snapback]

Nå er vel canola-oil (rapsolje) noe av den sunneste oljen som finnes så dersom det er noe rart ved bruken av canola-oil så må det nettopp være at det at den er blant den sunneste... :cool:

Lenke til kommentar
Etter filmen SUper-Size me, så var det en dame som levde på McD-mat i en måned. Hun spiste sine tre måltider der. Og valgte konsekvent det med lavest kaloriinnhold. Hun gikk ned en hel masse, mener jeg å huske. Det handler om å tenke litt, og ikke bare tenke 50 cent for større drikke og fries...

5057664[/snapback]

Har ikke sett den jeg :cry:

finne kor? pm

Lenke til kommentar

Var i Orlando et par år tilbake. Handlet en dag ved Publix, og kjøpte et par ferske, utsteke pizzaer. Da vi skulle spise, la vi merke til at det hadde samlet seg en liten dam med rent olje i midten. Vi måtte la fettet renne av før vi kunne spise dritet. :p

Det var snakk om et par spiseskjeer, minst... :sick:

Lenke til kommentar
Var i USA for en stund siden, og ALT vi spiste var enten veldig søtt eller veldig fett. I tillegg blir man sulten igjen kort tid etter at man har spist. Det var en lettelse å komme på flyplassen og faktisk spise kylling, ris og salat.

5055638[/snapback]

:roll:

Okay....da kan du umulig ha sett rundt deg...finnes utrolig mange resturanter med "sunn" mat i usa....og maaaange med usunn...men hvis man bare ser seg om så får du god sunn mat...........................

Lenke til kommentar

5055638[/snapback]

Ja huff.. Når jeg var i Orlando, FL i Januar, så vi en mann som var rundt 35 år som var like kjukk både foran og bak og på sidene. Ikke overraskende, så bestilte han en XXL meny. Det var veldig mye sunn mat der også, selvfølgelig. :)

Endret av Espen54
Lenke til kommentar
Var i Orlando et par år tilbake. Handlet en dag ved Publix, og kjøpte et par ferske, utsteke pizzaer. Da vi skulle spise, la vi merke til at det hadde samlet seg en liten dam med rent olje i midten. Vi måtte la fettet renne av før vi kunne spise dritet. :p

Det var snakk om et par spiseskjeer, minst... :sick:

5058857[/snapback]

Publix har også mye gode salater og sunn mat. Og ikke minst, ti lime for en dollar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...