Gå til innhold

Derfor er Amerikanere feite


bfisk

Anbefalte innlegg

Det spørs hvor du befinner deg i USA når det gjelder maten. Det er f.eks stor forskjell fra New York til Florida av utvalg i mat. Mye sunnere utvalg i Florida.

 

Vi slet sikkelig å finne en plass vi kunne spise en sunn frokost i NYC, mens vi trengte ikke gå lenger enn til nærmeste kjøpesenter i Florida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Baconet så lekkert ut i pakka, men da jeg kom hjem, skjønte jeg hvorfor amerikanerne er feite. Se bilder.

Snodige greier, men de fleste baconpakker jeg så der borte hadde i tillegg et lite "vindu" bak slik at man kunne se baksiden også. Men for å si det slik: dersom du ikke kan se baksiden på baconpakken pga. innpakningen så er det som regel en grunn til det ;)

Lenke til kommentar

@Jan-Erik ("der nede"): er en del sør for Norge, for å si det sånn. Huset vårt er også 34 fot over havet, om det skulle være interessant :)

5050896[/snapback]

 

Jeg tror du skjønner veeeeeeeeeldig godt poenget mitt.

5051277[/snapback]

Mulig at jeg er helt utrolig teit nå, men, nei. Jeg skjønner ikke poenget ditt.

 

edit: quotes

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Det er enklere å leve sunt enn i Norge også. Mange resturanter har egne Atikins og diett-menyer. Mye mat er atkinsproved eller tilpasset andre ting. Må du på Wal-mart? Vi pleier å handle på Publix når vi er over, riktignok i Fla. Da vi bodde litt i SLC husker jeg ikke helt hva butikkene het, men var noe lignende publix. Der har de godt utvalg av frukt og grønt og har ellers et godt "ICA-utvalg" ++.

Lenke til kommentar

@Jan-Erik ("der nede"): er en del sør for Norge, for å si det sånn. Huset vårt er også 34 fot over havet, om det skulle være interessant :)

5050896[/snapback]

 

Jeg tror du skjønner veeeeeeeeeldig godt poenget mitt.

5051277[/snapback]

Mulig at jeg er helt utrolig teit nå, men, nei. Jeg skjønner ikke poenget ditt.

 

edit: quotes

5052998[/snapback]

 

Italia er nede..Usa er der borte/over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...