Gå til innhold

Derfor er Amerikanere feite

bfisk

Anbefalte innlegg

Morn! Har flyttet til USA nå, og har bodd her i snart tre uker. Kjøpte meg en pakke bacon her om dagen, og skulle lage meg bacon&beans, som pleide å være ganske velsmakende hjemme.

Baconet så lekkert ut i pakka, men da jeg kom hjem, skjønte jeg hvorfor amerikanerne er feite. Se bilder.

post-5910-1130116917_thumb.jpgpost-5910-1130116935_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ur gonna to get fat biais! :D

Da jeg var i NYC og bestilte en rett med Crispy Chicken (noe som jeg savner enormt!) og så at prisen lå på $12, tenkte jeg at maten ikke var så billig der sammenlignet med hjemme. Da jeg fikk se talerkenen, var det noe helt annet...

Har desverre ikke bilde av selve retten, men jeg fikk 24 sprøe kyllinger på en talerken sammen med noe dip som smakte hor.

Vi bestilte også noe pizza der ett pizzastykke på en medium sized pizza ser slik ut:

post-11573-1130122480_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har ikke skaffa meg bil enda (må få social security nummer først pga forsikring osv), så det blir det jeg får tak i på WalMart. Skolen kjører meg dit ved behov... Så forsøker å finne så grovt brød jeg kan, supper på boks, ost, skinke, cereals, melk og slikt. Men alt er jo så jævla søtt. Må få meg bil snart sånn at jeg kan få tak i litt anstendig mat.

Men det er jo billig her, da. Fyller lett et helt kjøleskap for $100.

@Serqevx: hvor i SC er du, og hva gjør du her?

@Jan-Erik ("der nede"): er en del sør for Norge, for å si det sånn. Huset vårt er også 34 fot over havet, om det skulle være interessant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...