Solarstone Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har brukt Nlite for aa strippe ned Windows til det minimale, men fjerna ogsaa Norsk Keyboard layout! arrg! Orker ikke gjoere en ny install med Win Xp bare for aa fikse Norsk keyboard layout.. saa finnes det noen tips til hvordan jeg kan faa det tilbake? noen Guruer her? Har proevd denne guiden ogsaa (http://www.easydesksoftware.com/keyboard.htm) uten mye hell Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 nå vet ikke jeg hvor seriøst du har fjernet det men hvis du går til kontrollpanel-> regionale settings->språk->detaljer->settings så kan du muligens legge til norsk tastatur PS: posten ligger under Forum->PROGRAMMERING!!->windows Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Fant løsningen.. kopierte noen filer ifra orginal Cd'n så fiksa det seg.. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Fant løsningen.. kopierte noen filer ifra orginal Cd'n så fiksa det seg.. 5052406[/snapback] Jeg har samme problem, hvor p[ cd\en fant du filene du trengte? Og hvor kopierte du de? Paa forhaand takk >, Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har samme problem naa. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå