phax Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Driver fortsatt å jakter på forsterker og har lenge siklet på vincent sv226 nå men flommer ikke over av penger så har ikke blitt til no kjøp enda.. vurdere å handle med 4mnd betalingsutsettelse siden jeg vet jeg får penger etterhvert, men da må jeg nesten i butikk, blir litt komplisert via nett virker det som. og ingen butikker i nærheten som fører denne.. så har begynt å titte litt på utvalget i de butikkene jeg har i "nærheten" (2timers kjøring) ettersom jeg begynner bil litt trengen nå.. hvertfall, fant Denon PMA-1500AE nå som virket ganske interessant ved første øyekast.. så lurer bare på om noen har lyttet på denne? har faktisk ikke hørt noe om denne selv så er litt uviten.. setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Lydfreak Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har ikke hørt den versjon av 1500 som du henviser til, men den forrige versjon var jeg ikke fornøyd med. Har selv den gamle storebroren til disse. Denon PRA S-10 mkII og det var himmelvid forskjell fra den til den gamle 1500. Vincenten du henviste til, har et mye finere lydbilde og er mye mere oppløst enn den gamle 1500. Men det er til syvende og sist du selv som må avgjøre hva du liker... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 har bestillt pma-1500AE nå så vi får se når den ankommer hvor fornøyd jeg blir. utifra det jeg har lest så skal det være rimelig store forskjeller fra den gamle 1500, derav AE. så får man bare håpe at det stemmer det jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå