Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er øye problemer farlig!?

Yonaz

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har store problemer med øye mitt som jeg aldri har hatt tidligere.

Det startet for 3 dager siden , begynte med sterk hode pinne og nå har jeg fått masse røde streker i begge øynene.

Øynene verker og svir har også sterk hode pine rett over øyet letter sakt innover i pannen iblant.

Er det farlig!!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som gir reaksjoner og smerte osv som varer over lenger tid er det absolutt lurt å gå til lege med..

Sjekk nøye at du ikke har noe i øyet, en kamerat var til lege med kraftige utslett, hevelse i ansiktet osv, de fant ikke ut noe, etter 3 dager så sjekket han øyet skikkelig nøye i speil og fant et lite hår der, etter han fjernet det så kom alt seg ganske raskt..

Edit: har du sittet foran skjermen de siste 3 dagene? :!:

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

jeg har mye øyeproblemer. Rød i øya jevnlig. Har fått høre mye forskjellig fra forskjellige leger, f.eks allergi for sol osv.

Men øyeleger sier som regel det kommer på grunn av overanstrengelse. Og at det har noe med at synet mitt er litt dårlig å gjøre. Blir mye bedre når jeg bruker briller, men får fortsatt røde øyner endel :(

Lenke til kommentar
hmm...Har hatt noe lignende jeg også...i ca. fem dager... Da var det ei kontaktlinse jeg hadde "mistet" oppi hodet... Så vidt jeg hørte var det ikke noe farlig, bare ubehageli.

5052709[/snapback]

fy faen det hørtes kjipern ut :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...