Yonaz Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Heisann! Har store problemer med øye mitt som jeg aldri har hatt tidligere. Det startet for 3 dager siden , begynte med sterk hode pinne og nå har jeg fått masse røde streker i begge øynene. Øynene verker og svir har også sterk hode pine rett over øyet letter sakt innover i pannen iblant. Er det farlig!!? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva med å ta en tur til fastlegen sin? Hadde det vært meg så hadde jeg vært bekymret. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 ta deg en synstest du, hvis de ikke finner no stikker du til legen.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Alt som gir reaksjoner og smerte osv som varer over lenger tid er det absolutt lurt å gå til lege med.. Sjekk nøye at du ikke har noe i øyet, en kamerat var til lege med kraftige utslett, hevelse i ansiktet osv, de fant ikke ut noe, etter 3 dager så sjekket han øyet skikkelig nøye i speil og fant et lite hår der, etter han fjernet det så kom alt seg ganske raskt.. Edit: har du sittet foran skjermen de siste 3 dagene? :!: Endret 23. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
EVH Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 jeg har mye øyeproblemer. Rød i øya jevnlig. Har fått høre mye forskjellig fra forskjellige leger, f.eks allergi for sol osv. Men øyeleger sier som regel det kommer på grunn av overanstrengelse. Og at det har noe med at synet mitt er litt dårlig å gjøre. Blir mye bedre når jeg bruker briller, men får fortsatt røde øyner endel Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hmm...Har hatt noe lignende jeg også...i ca. fem dager... Da var det ei kontaktlinse jeg hadde "mistet" oppi hodet... Så vidt jeg hørte var det ikke noe farlig, bare ubehageli. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hmm...Har hatt noe lignende jeg også...i ca. fem dager... Da var det ei kontaktlinse jeg hadde "mistet" oppi hodet... Så vidt jeg hørte var det ikke noe farlig, bare ubehageli. 5052709[/snapback] fy faen det hørtes kjipern ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå