miXer Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hva er meningen med disse filene? Kan jeg trygt slette disse, eller er det ikke no smart? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Norton Protected Files er vel en extra Søplekasse til søplekassa. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Så da gjør det ikke no om jeg sletter disse? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Skulle bare være å slette de uten større problemer Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det er jo filer du allerede har bestemt deg for å slette. Norton beholder bare på denne måten etter at du har tømt Papirkurven også. Tror de sletter seg selv etter 7 dfager uansett... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har ikke bestemt at noen filer skal slettes i det hele tatt jeg. Bruker strengt tatt ikke søppelkassa. Jeg har lagt til å vane å holde shift tasten nede når jeg sletter en fil/mappe, for at den skal gå utenom søppelkassa. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg har ikke bestemt at noen filer skal slettes i det hele tatt jeg. Bruker strengt tatt ikke søppelkassa. Jeg har lagt til å vane å holde shift tasten nede når jeg sletter en fil/mappe, for at den skal gå utenom søppelkassa. 5055899[/snapback] Eh, vel, altså; for å forklare det en gang til da: "Norton Protected Files" er filer som er blitt slettet, og dermed ligger i Papirkurven. Grunnen til at det heter "Protected files" (Protect=beskytte), er at hvis du skulle komme til å angre på at du har slettet en fil selv etter at du har tømt Papirkurven - så har "Norton Protected Files" tatt vare på filen, og du kan søke deg frem til den og gjenopprette den. Men etter 7 dager er den ikke protected lenger, da har til og med NPF slettet den for godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå