Gå til innhold

Beste sider for bestilling av spill?

Anbefalte innlegg

Lurte på hvilken sider som er raske og billige når det gjelder til kjøp av spill?

Tenker da å preordere spill som ikke er ute og spill som allerede er ute, så hvilken sider har dere å annbefale?

Edit: Ser at cdon.com er veldig billig på det meste, noen som har noe å si om de?

De har vist 18 års grense for å handle gitt, det er noe dritt..

Edit2: Skulle nemlig ha bestilt City of heroes og preordra city of villians så billig som mulig.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første gang jeg forhånds bestilte et spill var F.E.A.R fra CDON. Bestilte på onsdag, sendt på fredags kveld ankom på release dagen.

Små skuffa at den ikke kom før, etter å ha hørt de leverer minst 1 dag før releasen, som oftest...

Bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Første gang jeg forhånds bestilte et spill var F.E.A.R fra CDON. Bestilte på onsdag, sendt på fredags kveld ankom på release dagen.

Små skuffa at den ikke kom før, etter å ha hørt de leverer minst 1 dag før releasen, som oftest...

Bor i Oslo.

5052143[/snapback]

Skuffa fordi du ikke får det FØR release datoen!? Er du heldig får du det før, men kan jo ikke forvente å få det før! Kan hvertfall ikke klage.

Har trådstarter prøvd www.play.com da?

Lenke til kommentar

Ikke veldig skuffa men små skuffa.

Gledet meg vel litt for mye ^^

CDON har jo også gjort en del tabber f. eks: sendt ut x-box versjon av KOTOR II til de som bestilte PC versjonen :whistle:

Hvis spillet overgår 200-, kr må du betale toll! :x(hos play.com)

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

http://www.spelbutiken.com

Butikken ligger i sverige, men de har mange brukt titler som går under 200 kr grensen, og de tar alltid kvalitetssjekk på alle brukttitlene. Når du handler gjennom bruktmarkedet der så er det butikken du handler med, spillene de har fått er slikt som er blir levert inn for penger på samme måte som EBgames og Spiderman butikkene gjør. Har bestilt bruktspill der flere ganger og det har alltid vert i tipptopp stand. Det eneste jeg kan tro er at du vil få noen mindre pene cover, men det er plata som teller og den har alltid vert skrapefri.

Lenke til kommentar
Hvis spillet overgår 200-, kr må du betale toll! :x(hos play.com)

5052209[/snapback]

Fåreløbig, ja. Men har ikke politikerne våre snakket om å øke til 1000,- kr? Mener jeg så det i en annen post.. det hadde ihvertfall vært luksus, fordi prisene hos play.com er veldig lave! :)

Btw. hvis varen du bestiller kommer over tollgrensa, hvor mye må man betale da?

Lenke til kommentar

Vi har jo alltids http://www.games199.com. ;)

Kongeside. De sender fra Danmark og siden er norsk. :)

Kjøpte HL2 derfra, for 199 kr. :) De prøver å presse prisen under 200 på de fleste spillene sine, så man slipper den 200 kr. greia på tollen og alt det greiene. :p

EDIT: Jeg fikk spillet etter 2 virkedager. :D

Står 6-9 virkedager, men jeg hadde vel bare flaks. :w00t:

Endret av Espen54
Lenke til kommentar

Kjøpte HL2 derfra, for 199 kr. :) De prøver å presse prisen under 200 på de fleste spillene sine, så man slipper den 200 kr. greia på tollen og alt det greiene. :p

5055024[/snapback]

veldig bra side! kjøpte med noen x.box spill til 49 kr :D men er alltid skeptisk til og betal forhåndsbetaling. hehe

Lenke til kommentar

5055024[/snapback]

veldig bra side! kjøpte med noen x.box spill til 49 kr :D men er alltid skeptisk til og betal forhåndsbetaling. hehe

5055199[/snapback]

Skeptisk kan du godt være, men denne siden er det jo ikke noe tull med, heldigvis. :)

EDIT: Jeg ser de har Quake 4 til pc, for kr. 299. :)

Samme pris som hos playx.no.

Endret av Espen54
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...