lobster Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg var ute å lekte med det nye fisheye objektivet mitt. Etter en lang tur fant jeg to handlekurver som hadde ligget i vannet en stund. Bildet er tatt med Nikon D70, DX ED Fisheye. Etterarbeid: Gjort om bildet til sort-hvitt. Justert levels. Lagt på sepia. Edit: Nettet kræsjet mens jeg lastet opp bildet.. prøver på nytt Endret 23. oktober 2005 av lobster Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ikke spenn oss på pinebenken mer nå da... la oss få se bildet! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Bilde konstanterer vertfall med teorien om at jorda er rund. Utrolig kult bilde. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 dette er kult! venter på en 8mm fisheye nå, håper jeg får den i løpet av uka og lurer på en liten ting...blir hjørnene sorte..? eller tegner den i hele ruta? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Objektivet fyller hele brikken, det blir ingen sorte kanter/hjørner etc. Jeg så ett bilde ble redigert i Nikon Capture programmet. Sinnsykt kuul, de klarte å rette opp bildet på en merkelig måte.. tror jeg må kjøpe meg dette programmet assa dette er kult! venter på en 8mm fisheye nå, håper jeg får den i løpet av uka og lurer på en liten ting...blir hjørnene sorte..? eller tegner den i hele ruta? 5050638[/snapback] Lenke til kommentar
engekri Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 fish-eye! *misunnelig* Forsovet et tøft bilde, jeg likte det at jeg ikke fant ut hva det egentlig var før jeg leste lenger ned i tråden! Gratulerer med nytt objektiv da... Har du en side hvor du legger ut bilder? Vil gjerne se mer av bildene du tar i senere tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå