Gå til innhold

Hva skjedde med dataen som lå på harddisken min?

vargaz

Anbefalte innlegg

det skjedde når jeg skulle reinstallere windows i dag. jeg tok ut den ene[1/3] disken som var gammel og hadde fått seg noen skader.. det var fullt av feil med den, så jeg bestemte meg for å ta den ut av systemet for godt.

Så installerte jeg windows på disk nr 2 [2/3] noe som forsovid ikke gikk så smertefritt.. mye tull før jeg fikk diskene igang..

når jeg fikk opp windows, så fikk jeg den standard feilen at windows ikke finner mer enn en viss mengde med data på disken... så lå det også noen windows filer på den disken som innhold dataen som jeg hadde lagret for å beholde.. men ikke noe av det som lå der før.. den er ikke blitt formatert.. har den det så er det ikke jeg som har gitt beskjed om det ihvertfall...

Er det noe jeg kan gjøre for å redde bildene mine osv. som lå innpå den disken? jeg lar disken være sånn den er en liten stund for å se om det er mulighet for å fikse den, tørr ikke å gjøre noe, er redd for å gjøre vondt værre..så visst noen har noen tips så kom med dem.. dette er tidspunktet..

snufs :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør minst mulig med harddisken din.

Du kan enten levere den inn til en PC-sjappe som har peiling. Den lokale hos oss hadde ikke det, og gjorde vondt verre. Eller du kan laste ned programmer som gjør dette for deg. I mange tilfeller kan du oppleve å få det meste tilbake igjen. Div filnavn o.l. kan være borte og erstattet med andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...