Flanger Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...p.2_1_Lydsystem Kan dette være et "bra" anlegg? Vet at det ikke kan sammenlignes med lydanlegg til flere tusen ( duh... ) men slår det Logitech X-230? På Lidl-siden står det ikke mye om produktet, bare at det har 40W RMS. X-230 har kun 32W i sammenlikning. I tillegg selges Lidl-produktet med en flott kontrollenhet. Lidl 2.1: kr 189,- X-230: kr 349,- (mpx.no) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Personlig ville jeg aldri kjøpt det... Kan virke greit, men kan være noe ordentlig jall! Supporten er nok heller ikke den beste på Lidl. Men kanskje du kan kjøte den, og skrive en liten artikkel her på forumet om hvordan høyttalerne virket? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 spar heller penger å kjøp deg noe ordentlig noe, vedder på at det blir sånn "blikkboks" lyd ut av det anlegget der Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Hehe ja, jeg kommer ikke til å kjøpe det, heller ikke bare for å teste det... Jeg har høyttalere fra før, btw. Men det hadde jo vært kult om noen testet dem! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 du får det du betaler for , noe som ikke er mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå