xclusive_danny Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg om jeg har lan på pc en? Vet at nesten alle pc er har det, men siden den er fra dell så husker jeg faktisk ikke ....:S.... Skal ha lan snart og det hadde vært dumt hvis alt var klart også har jeg ikke lan på pc en::: Lenke til kommentar
Calm Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvis Dell'en det er snakk om er den du har i sig'en din så er svaret: JA, den har nettverkskort og mulighet for å koble til et LAN. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg om jeg har lan på pc en? Vet at nesten alle pc er har det, men siden den er fra dell så husker jeg faktisk ikke ....:S.... Skal ha lan snart og det hadde vært dumt hvis alt var klart også har jeg ikke lan på pc en::: 5050211[/snapback] Dell XPS gen2 har innebygget nettverkskort, så ja. EDIT: Fikk vist et svar før meg her. Endret 23. oktober 2005 av Skrote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå