Evleos Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jobber med å ta opp en rekke eldre filmer fra familiens analoge kamera. Men jeg har et problem; lyden har bare blitt tatt opp i en kanal. Noen som vet hvordan man kan stille inn Pinnacle Studio til å forstå at lyden fra den ene kanalen skal gjelde for begge kanalene? Har søkt i hjelpefilene osv, men det virker ikke som om det er noe rundt det emnet. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Skikkelige redigeringsprogrammer har muligheten til å kopiere den ene kanalen over til den andre, men jeg vet ikke om Studio har dette, men skulle tro det. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Noen som vet om et lydprogram som kan fikse dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Eg veit ikkje om det går, men du kan jo prøve i Audacity. Koster deg ingenting å prøve, då det er gratis... Lenke til kommentar
Klaussen Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 avid xpress free dv kan gjøre dette for deg. Bare last inn videoen slett det monosporet som det ikke er lyd i, klikk ctrl +c på det som det er lyd i. Ctrl +v og dra det ned i det tomme mono sporet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Avid Free DV (det har ikkje Xpress i namnet) kan ein laste ned her. Den linken, og litt anna info, finn du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå