B4stian Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, noen pcer som slår den i batteritid og da med ca. samme specs? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Da bør du kanskje se på maskiner som støtter 2 batterier - dvs kan bytte ut optisk enhet med batteri. Da vil du nok kunne få mer batterikabasitet. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Flere maskiner som kan leveres med større batteri enn standard. Disse kan levere batteritid på 6 timer + Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Flere maskiner som kan leveres med større batteri enn standard. Disse kan levere batteritid på 6 timer + 5050542[/snapback] Kom gjerne med eksempler på slike maskiner da Lenke til kommentar
therese84 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Asus M6Va kan ha to batterier, man kan bytte ut CDrom med et ekstra batteri når man trenger batteri over CDrom.. Jeg har fått det ene batteriet jeg har til å vare i 4timer og 45 min. Men vet ikke om den har spesifikasjonene du leter etter. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 De fleste DELL og IBM laptoper kan leverers med minst 30% "større" batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå