AnabOle Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://img393.imageshack.us/my.php?image=t...spilling8pc.jpg så varm blir GPU'en min under spilling. dette kan da umulig være bra for skjermkortet. Har et Geforce 6600GT som er relativt nytt. spørsmålet er, burde jeg bekymre meg og gjøre noe? takker for alle svar. blir litt bekymret ps: her er temperaturen før spilling http://img393.imageshack.us/my.php?image=t...spilling6ts.jpg Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er ikke noe ille med en slik temperatur. Om du vil gjøre noe med den kan det være en ide å bedre luftsirulasjonen i kabinettet Lenke til kommentar
AnabOle Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 okey. greit å vite. men når burde jeg begynne å bli bekymret da? ved hvilken temeratur? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg ville stilt ned reduksjonsterskelen til 90 grader. 145........ da er det muligens litt sent. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Vær obs på at der du sjekker temp ofte viser litt høyere enn det faktisk er.. Prøv å sjekke temp i f.eks everest, gir ofte mer rett temp. Endret 23. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Vaughn Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er mest snakk om hvor lenge du vil beholde skjermkortet. 80 grader er ikke i faresonen for rask nedsmelting, men det vil øke slitasjen nok til at kortet neppe vil vare mer enn tre-fire år; dersom du vil oppnå "standard" livstidsmaksimum på rundt 10 år, er 50 grader mer passende. Det er imidlertig usannsynlig at du vil klare dette uten vannkjøling. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Da vi har en egen kategori for skjermkort er denne tråden klart feilpostet. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike områdene av forumet, for å hindre at slik feilposting skjer igjen. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg