egOIst Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvordan skal oppsette med viftene være med tanke på best kjøling for radiatoren? Her er et bilde av hvordan jeg har det, men det kan bli litt varmt til tider, ideer om hvordan det beste kunne vært... (streke på bilde viser hvor de blåser, hvilken vei) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det var ikke så helt enkelt å forstå strekene dine mht hvilken vei lufta går? Men om jeg forstår det riktig, så tar du luft utenfra kabinettet gjennom radiatoren. Det er i ditt tilfelle den beste løsninga, ettersom radiatoren får kaldest luft. En av de enkleste måten å få ned temps på, er jo i så måte å ha det litt kaldere på rommet..... Lenke til kommentar
henningml Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 ser bra ut det der.. men du kan sansynligvis trygt droppe et par vifter.. Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Hehehhe, for å si det sånn, så blåser ALLE viftene forann inn, og alle bak ut, ikke være enn det, men forann, der er radiator viften bak dekselet i fronten på kabinette liksom, da får den ikke så mye luft som den ville gjort med fri luft fra siden eller noe liksom, hvis dere sjønner? Så jeg lurer på om det er noe bra oppsett sånn jeg har det nå, eller om jeg burde endre noe liksom? mvh Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå