Grisegutt Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Er på jakt etter nytt lydkort siden det integrerte virkelig ikke duger noe særlig. Ønsker et som gir bra lyd i spill og som har mulighet for å spille inn (recorde) fra mikrofon bra og ømfintlig. Synes det var vanskelig å velge, for eg trenger egentlig ikke et lydkort som har 100 forskjellige ting det kan gjøre når eg uansett kun krever at det skal recorde og spille av bra Er overhodet ingen mikser eller lydtekniker. Har egen forsterker (denon avr 2700) og høytalere. Grunnen til at eg kjøper er vel først og fremst fordi eg ikke klarte å recorde noe som helst med det lydkorte eg hadde, var rett og slett forferdelig dårlig. Eg sitter utrolig stor pris på svar, takker også på forhånd ## redigert emnetittel ## Endret 23. oktober 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 M-Audio 2496, leser du ikke anbefalingene på hw.no ? .) Kortet koster 900kr på www.procom.no Ett hakk opp i kvalitet; ESI Juli@, men da går jeg 100kr over budsjettet + frakt. Dette kan imidlertid lønne seg siden dette kortet har mulighet for balanserte tilkoblinger (som er fine å ha når du skal koble til mikrofonforsterker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå