oPeq Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10230&s...rice=&maxPrice= Hei! Jeg lagde en post om at det integrerte lydkortet var ødelagt(...), jeg har tenkt å kjøpe et lydkort, som er bedre enn det integrerte, men skal ikke koste mer enn 400 med frakt. Endret 23. oktober 2005 av oPeq Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Hva med å legge til et par hundrelapper og få ett Creative Audigy 2 ZS. Har dette lydkortet selv og har aldri angra på at jeg kjøpte det. Kosta 1200 da jeg kjøpte mitt. Veldig bra lydkvalitet. Hvis ikke det er aktuellt så kan du jo gå for dette. Soundblaster Live 24 bit. koster ca 330,- uten frakt. Endret 23. oktober 2005 av underground Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hmm, ok. Men hvis jeg har et integrert fra før, går det ann at jeg bare kobler til det nye? eller må jeg ta bort det gamle? Hvordan setter jeg inn nytt? Lenke til kommentar
underground Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Du må/bør disable det integrerte lydkortet i BIOS. før du begynner installasjon av det nye. Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvordan gjør jeg det? og hvordan installerer jeg det nye? Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 mitt integrerte sound-storm funker som en drøm sammen med et audigy 2 value. Så tror ikke du trenger å disable. Jeg bruker også begge lydkortene samtidig, et til headset og et til anlegget. Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvordan setter jeg inn det nye? Synes huske det var en guide på hw.no før... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hvordan setter jeg inn det nye? Synes huske det var en guide på hw.no før... 5050968[/snapback] Når du får kortet, les om du må installere det før du setter det i, hvis du må det, installer med vedlagte cd. Åpne kabinettet, og sett kortet i et av sporene. Starte pc`en, installer. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Kanskje du bør få en kamerat som kan litt som slikt til å gjøre det for deg? Du bør i det minste huske på å slå av maskinen først og fjerne strømkabelen, ta på kabinettet med jevne mellomrom for å lade ut, ikke subb på et teppe når du holder på o.s.v. Å innstallere slikt er ikke vanskelig, det krever bare litt tålmodighet og at du ikke er voldsom når du skal presse det på plass i sporet Noen kort krever en annerledes software innstallasjon enn andre.. (ser på breakout boxen til E-MU 1820, som fremdeles ikke fungerer med XP, og tenker "gudene vet hvor jeg la manualen.."). Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 ta på kabinettet med jevne mellomrom for å lade ut 5051220[/snapback] -------------- Jeg sendte en mail til komplett. og spurte om de ville gi/prisavslag på et lydkort, fordi da sparer begge parter tid og penger. Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 De sendte dette gratis : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305065&cks=PRL ))))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå