Kingsley Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vurderer og kjøpe meg en FSC Lifebook E8020 men lurer på om denne funker som spill pc? noen som har erfaring med hvilke spill som funker og ikke funker? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vurderer og kjøpe meg en FSC Lifebook E8020 men lurer på om denne funker som spill pc? noen som har erfaring med hvilke spill som funker og ikke funker? 5049799[/snapback] Denne har et integrert Intel skjermkort, som ikke egner seg til stort mer avanserte spill enn kabal og minesveiper. =) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Stemmer ikke helt klilleng... Den leveres også med X600 64MB -> og kan derfor brukes til endel spill. Men da koster den lett 16-17 lapper, og for det kan du få endel friskere "gaming-bærbar"... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Stemmer ikke helt klilleng... Den leveres også med X600 64MB-> og kan derfor brukes til endel spill. Men da koster den lett 16-17 lapper, og for det kan du få endel friskere "gaming-bærbar"... 5050924[/snapback] Aha, det var jeg ikke klar over. X600 er jo et ganske kurant skjermkort, men som du sier, for 16-17000 får man mye annet heftig. Det må likevel sies at Lifebook-maskinene til FS som regel har god kvalitet, av det jeg har vært borti av dem ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå