Eaten Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei, får masse meldinger osv. og kan ikke bruke internett hvis jeg ikke deaktiverer norton internet security. Derfor har jeg tenkt til å slette alt med norton, men når jeg går inn på legg til fjern programmer fungerer det ikke å slette det... Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Siden du ikke sier noe om hvilken versjon du har, legger jeg like godt ut en link til Symantecs egen hjemmeside her, som forklarer hvordan du fjerner Norton AV 2003, da jeg antar det er hva du snakker om: Clicky Edit: Overså at du ikke ønsker å avinnstallere alle delene, men det er vel egentlig like greit? Jeg bruker Avast! antivirus akkurat nå, prøver det ut, og jeg liker det så langt. Prisen for Avast! Antivirus Professional er heller ikke høy (sjekk prisene for abonnement her). Avast! Antivirus (fler versjoner fra gratis til betalt) Endret 23. oktober 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå