Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan fikse NAT-feil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg har samme problem nå, etter jeg koblet til en trådløs router, hva gjorde du for å ordne problemet?

5108969[/snapback]

Gå inn på den trådløse ruteren din , og sett opp port forwarding. DVS at du setter opp at forespørsler på en gitt port skal sendes videre til en gitt ip adresse. Du må også sette fast ip på den pc'en som skal ha programmet kjørende

søk på port forward <navn på ruter> på google så finner du sikkert noen bruksanvisninger som er litt mer detaljerte

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem nå, etter jeg koblet til en trådløs router, hva gjorde du for å ordne problemet?

5108969[/snapback]

Gå inn på den trådløse ruteren din , og sett opp port forwarding. DVS at du setter opp at forespørsler på en gitt port skal sendes videre til en gitt ip adresse. Du må også sette fast ip på den pc'en som skal ha programmet kjørende

søk på port forward <navn på ruter> på google så finner du sikkert noen bruksanvisninger som er litt mer detaljerte

5109101[/snapback]

Kommer ikke inn på routeren min, kom inn på den før idag, men nå er det stopp.. :/

Det klikket etter jeg koblet til en trådløs router av merket Belkin, for å få internett på den trådløse pcen i stua.

Azureus går skikkelig triegt etter dette, får beskjed om at det er NAT problem.

Har altså azureus på den stasjonære pcen, alt fungerte fint til jeg koblet til den trådløse routeren som sagt.

Det er den jeg ikke kommer inn på, men det er så rart at jeg gjorde det før idag.

Sorry rotete skriving men er så frustrert at jeg begynner å grine snart.. hehe:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...