Domino Skrevet 29. august 2002 Rapporter Del Skrevet 29. august 2002 alos: ja, for du har vel selv prøvd å sette opp et slikt nett? Det er da ikke noe problem det vel? Spesiellt ikke ettersom det ikke finnes nettverks-utstyr som er lagd for den type trafikk som genereres på party. Lenke til kommentar
koop Skrevet 31. august 2002 Rapporter Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 23:08, EddIe skrev:"biletter blir selgt på http://www.partyticket.net"partyticket.net brenn i *******, fekk ikkje bilett til tg i fjor da severen takka for seg. 15 min seinare, no more bilett på meg. skulla hatt ei bedre ordningmy two cents det var ikke partyticket servern som gikk ned ifjor.. det var VISA som ikke tålte trykket og knela.. da virker ikke betalingssystemet på partyticket.. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 1. september 2002 Rapporter Del Skrevet 1. september 2002 Alltid første gangen et lan blir arrangert, er ikke alle like hypp på å dra. Men det krever status for å dra inn folk eks: Tg har status, første gang arrangert bare 200stk. Det har Oslo-Lan allerede slått. Jeg skal dit med 2 venner :smile: Det blir en skikkelig opplevelse, møte nye mennesker, kjapt internett, show forhåpentligvis!! stikk innom http://www.oslo-lan.net Ses på Oslo-Lan Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 3. september 2002 Rapporter Del Skrevet 3. september 2002 Hva med theLAN da? Regner/håper på ca. 250 stk.. Ryktet sier at vi får egen MS XboX stand, og en stk XboX i premie..... Slå den på et så lite LAN Mere info på http://www.thelan.no Dette ligger i Oslo, og det skal avholdes på Engebråten skole på kjelsås.... det er fra 27- til 29 september Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Jeg skal dit med 3 andre venner fra Åagårdstrand, noen der ifra som skal?? Tror det blir j***ig kult! :D:D Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Jeg skal dit med 3 andre venner fra Åagårdstrand, noen der ifra som skal?? Tror det blir j***ig kult! :D:D Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 6. september 2002 Rapporter Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 18:36, GizmoRonimo skrev:Hva med theLAN da?Regner/håper på ca. 250 stk..Ryktet sier at vi får egen MS XboX stand, og en stk XboX i premie.....Slå den på et så lite LAN[...] Siden du utfordret meg.. Jeg er med og arrangerer et LAN i Hønefoss i begynnelsen av sommerferien som heter Sapphire. Vi har rett i underkant av 200 besøkende. Førstepremie CS: 5000kr kontant Premier Q3: 2000kr. Andre premier: DVD spiller, kjøreskoletimer, en Nokia3330 med kontantkort, solbriller ++ (husker ikke alt annet) Dessuten hadde vi eget compoområde med 10 stk compomaskiner og dedikerte servere. Slå den på et så lite LAN :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå