wewwen Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) simpsons: pakistaneren i butikken til Lisa: "Some places they sleep on the floor" Lisa: "Oh where?" Paksitaneren: " have you ever been to Norway?" Lisa: "No?" Pakistaneren: "then Norway it is!" Og "the beach", eller er det svensker? Endret 25. desember 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvor da? (The Hunt For Red October) Eneste jeg hører er at de ska seile forbi de amerikanske patruljene og legge seg uten for østkysten av USA og grave missilbrønner. 5232593[/snapback] :!: Jeg elsker den oversettelsen der. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Norge nevnes i King Kong. Tror det var når de var på båten før den hadde tatt av fra land. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Norge nevnes i King Kong. Tror det var når de var på båten før den hadde tatt av fra land. 5338447[/snapback] Det hele står på forrige side. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Norge nevnes i King Kong. Tror det var når de var på båten før den hadde tatt av fra land. 5338447[/snapback] Det hele står på forrige side. 5338474[/snapback] Var litt trøtt da jeg posta igår, så jeg fikk ikke med meg det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 I siste episode av Stargate sg1 så blir norsk ost nevnt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vet ikke om d er nevnt, men i Twin Peaks er det masse norske forretningsmenn som snakker "engelsk" hahahaha.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 dette er ikke en film men en serie fra Discovery Channel Deadliest Catch - en fyr sa der: Don't do it the bad way, do it the Norwegian way Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vestfold blir nevt i Lord of the Rings Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Norge nevnes stadig vekk (...) i Presidenten: Det snakkes om norske medisinpriser vs. afrikanske, norske fjorder og Norges hvalfangst. I en episode er Josh innom kontoret til en senator, som bruker vikingskip og norske flagg som dekorasjon. Og jeg er bare halvveis ute i sesong 2. Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ikke en film riktignok, men i episode i Seinfeld er de på besøk i Norge. Elaine får til og med en norsk kjæreste. 5050131[/snapback] Vet noen hva denne episoden heter? 5070013[/snapback] Ingen som vet hva episoden heter? vil vite det jeg og:) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 WARNING! B-FILM Santa Slay med WWE brytern Goldberg og hu tøsa fra Nanny på tv3 (ja hu med den slitsomme stemmen) http://www.imdb.com/title/tt0393685/ <-IMDB info and shit Annbefales å se, meget morro Anyways, tilbake til det med de norske. I filmen bor bestefar og barnebarn sammen i et hus i landsbyen HELL Der prøver bestefar å få barnebarnet til å trene sin "norse" så han kan snakke med folk i hjemlandet ^^ De har en bok som er skrevet på norsk, og flere ganger i filmen snakker de norsk når de leser fra boka, er utrolig morro å høre hvordan de snakker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vet du Dwagon, det verste er at det der høres ut som en utrolig fet film! Så var det å finne ut hvor man kan skaffe den, og hvor mye penger man har ^^ Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vestfold blir nevt i Lord of the Rings 5407114[/snapback] :!: Husker alle gispa i kinoen når de nevnte det. Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vestfold blir nevt i Lord of the Rings 5407114[/snapback] :!: Husker alle gispa i kinoen når de nevnte det. 5408718[/snapback] Hvor?!? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Brygga kino i Tønsberg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Brygga kino i Tønsberg. 5408750[/snapback] Tror han mente hvor i filmen Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Nå skal det nå nevnes at Vestfold faktisk skrives Westfold (Dog oversatt til Vestfold i den norske boka og teksten), og har null med Norge å gjøre.. Det er den vestligste regionen av Rohan, hvor vi bl.a finner Helm's Deep. Desverre var det mange som måtte påpeke det også på den kinoen jeg var på, og en må jo da bare riste på hodet. Endret 9. januar 2006 av Swoofah Lenke til kommentar
lindasl Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Og "the beach", eller er det svensker? 5336195[/snapback] De var svenske..... i "dude where's my car" er de to fyrer (nordic gay guys) hvor iallfall han ene er norsk og snakker norsk-engelsk... Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nå skal det nå nevnes at Vestfold faktisk skrives Westfold (Dog oversatt til Vestfold i den norske boka og teksten), og har null med Norge å gjøre.. Det er den vestligste regionen av Rohan, hvor vi bl.a finner Helm's Deep. Desverre var det mange som måtte påpeke det også på den kinoen jeg var på, og en må jo da bare riste på hodet. 5409286[/snapback] Akkurat det samme når jeg så den for første gang. Folk var vill av begeistring og måtte kommentere det: "De sa jo Vestfold jo!" Les boka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå