Hopperesque Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 I The Girl with the Dragon Tattoo bruker Salander et norsk pass. Og hun tar flytoget fra Gardermoen. Fantastisk Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 I The Code med Antonio Banderas og Morgan Freeman må Morgan spille av "Norway" med russisk aksent til et talegjenkjenningssystem. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke om denne er nevnt før, men legg merke til t-skjorta til Ted Mosby S4E4 3 Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Kom ganske tilfeldig over en setning hvor Norge nevnes i CSI: NY - S03E20. Finner ikke noe video av det, men hovedpersonen (Mac) sier at en kvinne i Norge overlevde etter å ha ligget på på bunnen av en innsjø i en time, når de prøver å finne ut hvordan offeret dems plutselig kom til live. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 I den nyeste episoden av Supernaturals så nevner de byen Tromsø. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Kom ganske tilfeldig over en setning hvor Norge nevnes i CSI: NY - S03E20. Finner ikke noe video av det, men hovedpersonen (Mac) sier at en kvinne i Norge overlevde etter å ha ligget på på bunnen av en innsjø i en time, når de prøver å finne ut hvordan offeret dems plutselig kom til live. Ja, det husker jeg fra da jeg så den episoden for lenge siden. Har lurt på hvilken sesong/episode det var. Takk! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 I Dovregubbens hall spilles i Dèmoni (1985) Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg kikka nettopp på en av de første episodene av Scrapheap Challenge, og der er det en fyr som har spilt hockey for Norge Lenke til kommentar
Carne Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 I "The Avengers" nevnes det at en karakter oppholder seg i Tromsø. Lenke til kommentar
Bragi Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Vet ikke om dette er nevnt, men i en episode av X-Files drar de to agentene til en norsk havneby ( jeg husker ikke hvilken). De får leid båtskyss ut i stormfullt hav av to "nordmenn" som snakker noe som minner om norsk, man kan ihvertfall forstå noen ord. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 captain america the first avenger 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg kom på at når jeg så på "The A-Team" (den nye) for lenge siden, var de på, det jeg mener er Rygge flyplass, og på skjorta til vakten på flyplassen i filmen står det "Politi". Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg kom på at når jeg så på "The A-Team" (den nye) for lenge siden, var de på, det jeg mener er Rygge flyplass, og på skjorta til vakten på flyplassen i filmen står det "Politi". Ja, det er leeeenge siden (2 år) Vel. kommer jo an på hvor gammel du er (opplevd tid) :-) Litt rart det der med A-team. Kom de ikke med båt eller noe til Rygge? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg kom på at når jeg så på "The A-Team" (den nye) for lenge siden, var de på, det jeg mener er Rygge flyplass, og på skjorta til vakten på flyplassen i filmen står det "Politi". Ja, det er leeeenge siden (2 år) Vel. kommer jo an på hvor gammel du er (opplevd tid) :-) Litt rart det der med A-team. Kom de ikke med båt eller noe til Rygge? Husker i hvertfall at de først landet i en eller annen fjord i Norge, før de så dro fra Rygge. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Vet ikke om dette er nevnt, men i en episode av X-Files drar de to agentene til en norsk havneby ( jeg husker ikke hvilken). De får leid båtskyss ut i stormfullt hav av to "nordmenn" som snakker noe som minner om norsk, man kan ihvertfall forstå noen ord. Jepp, "Død Kalm" som den så fint heter Google Translate FTW! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Handlingen foregår på en norsk båt i filmen Speed 2. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 I 'A good ol' fashioned orgy' står det ett eller annet om Norge på T-skjorta til den ene hovedpersonen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) I Todd and the Book of Pure Evil, sesong 2 episode 6, sitter hovedpersonene og spiller et online RPG. De spiller med en de kaller for "Young, naive norwegian boy" og deres "norwegian bitch" Han kommer fra "Norwegia" Endret 26. juni 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Husker i filmen "Bruno", når hovedpersonen våket opp med assistenten sin i senga, at han mente at han skulle våkne til en høy, blond nordmann. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hvis jeg kan nevne serier her også: I fjerde episode på tredje sesong av Community gir Pierce "a traditional norwegian troll" til Troy som husvarmings-gave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå