slipten Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) I Massakeren i Katyn nevnes det at Narvik fortsatt holder stand mot tyskerne i en nyhetskunngjøring Endret 17. februar 2011 av slipten Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I Windows Phone-reklamen til AT&T (den med de to folka som står og pisser) brukes Dovegubbens Hall som bakgrunnsmusikk Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vet ikke om det er blitt nevnt før eller om det teller, men i Total Recall så plyster Johnny Cab den norske nasjonalsangen. http://www.youtube.com/watch?v=EGHt1KLJcJI Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Vet ikke om tv-serier er lov her, men jeg prøver alikevel. Bilde av døren til Abid i TV-serien Community: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 I James Bond "For your eyes only" sier skøytejenta at hun skal til Norge og gå på skøyter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 I "the Jackal" snakker Sidney Poitier om et reisebyrå i Oslo Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Er jo denne http://www.youtube.com/watch?v=BElK3fxINu4 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Det er vel en hel episode av The Simpsons som er "dedikert" til Norge, er det ikke? Sikkert nevnt, men orker liksom ikke se gjennom alle sidene. Noen som vet om det var noen spesiell bakgrunn til denne episoden? Edit: Her kan du se litt av det Endret 24. april 2011 av Sufficator Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 I Thor, er det en kort sene hvor de viser frem noe som skal forestille Tonsberg, Norway, under vikingtiden. Også er det selvfølgelig mange referanser til norrøn mytologi. Jeg smilte litt når de prøvde å si Jotunheimen og Mjølner hele tiden Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Michelle i "Full House" er redd for "the norwegian goatboy" i en episode... Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 I Workaholics sesong 1, episode 6, ca 3 min ut i episoden sier Anders: "Although if I wake up, and my balls are died purple this time, I will have to go norwegian at you!..JEG SKAL SPISE!..It's norwegian for I'm gonna eat." Skuespillern heter Anders Holm så mulig det er noe norske aner der. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I Freaks and Geeks episode 4: Norsk flagg Lenke til kommentar
h_var Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 I episoden pipeline fever fra sesong 2 av Archer jakter de på en miljøterrorist som blant annet skal ha sabotert et atomkraftverk i Oslo. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 I episoden pipeline fever fra sesong 2 av Archer jakter de på en miljøterrorist som blant annet skal ha sabotert et atomkraftverk i Oslo. Men vi har vel ikke atomkraftverk i Norge? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Vi har vel en reaktor for forskingsformål i Halden, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 I episoden pipeline fever fra sesong 2 av Archer jakter de på en miljøterrorist som blant annet skal ha sabotert et atomkraftverk i Oslo. Men vi har vel ikke atomkraftverk i Norge? Vi har vel en reaktor for forskingsformål i Halden, såvidt jeg vet. Både i Halden og på Kjeller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 I Saw VI nevnes det en norsk lege med en ny type kur mot kreft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 I Saw VI nevnes det en norsk lege med en ny type kur mot kreft. Sikkert Snåsamannen. Lenke til kommentar
Carne Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 I Captain America filmen som nylig kom ut tar en liten del av filmen plass in en norsk kirke. To personer snakker norsk (vel, mer Hollywood norsk). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå