Sk!ppy Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Danielzu , Hvilken simpsons episode er det? Sesong? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Once_Upon_a_Time_in_Springfield Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Og den var kjedelig. Simpsons har tapt seg forferdelig. Er kanskje ikke så rart med tanke på 20 års jubileum.. Lenke til kommentar
glenn2903 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg vedder på at dette er blitt sagt før, men i Hitman filmen ser vi et kart over hvor Agent 47 har drept noen. Og der er Oslo merket av. Lenke til kommentar
glenn2903 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg fannt en film på YouTube som handler viser 12 klipp fra filmer som refererer til Norge eller Norske folk: http://www.youtube.com/watch?v=tbzJVvePn7g Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 This video contains content from FOX and Viacom, one or more of whom has decided to block it. Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) I filmen Enigma nevner de en norsk lastebåt som er blitt senket på havet. Vet ikke om det er blitt nevnt, men i South Park's "Fightin' round the world" med Russel Crowe sier han: " Come on, you're fightin' like norwegians!" Tror hvertfall det var South Park... Endret 25. januar 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Karius og baktus! der snakker de norsk! I slapshot 1 & 2 mener jeg å huske at de snakket norsk, når de spiller mot noen norske spillere. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ser igjennom sesong 4 av How I Met Your Mother nå og jeg kom over en scene der Josh Radnor har på seg en t-sjorte som det står Voss og Oslo på. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser igjennom sesong 4 av How I Met Your Mother nå og jeg kom over en scene der Josh Radnor har på seg en t-sjorte som det står Voss og Oslo på. Episode 14 i sesong 3: Det nevnes at Barney har utgitt seg for å være en norsk prins. Lenke til kommentar
Brow Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 I Whiteout sier karakteren til Kate Beckinsale at de grusa Norge i et Backgammon mesterskap Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 I filmen Enigma nevner de en norsk lastebåt som er blitt senket på havet. Vet ikke om det er blitt nevnt, men i South Park's "Fightin' round the world" med Russel Crowe sier han: " Come on, you're fightin' like norwegians!" Tror hvertfall det var South Park... Stemmer han sier til noen folk i Broklyn i episoden "Fighting Aroumd The World" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I episode 3 av 2. sesong av The Big Bang Theory handler mye om Age of Conan. Ingen direkte referanse til Norge, men AOE er - som vi alle vet - norskprodusert. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Sikkert blitt nevnt før i tråden, men jeg kunne ihvertfall ikke finne noe. Men i Pinewood Derby episoden (S13) i South Park bestemmer alle verdens ledere seg for å ødelegge Finland. Og Randy sier "Yeah, somebody better break the news to Norway, they were really close." eller noe lignende. Endret 29. mars 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
glenn2903 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 I filmen The Outlander er vikingene sentrale, og hva passer vel bedre da enn at det norske flagget er malt på skjoldene. I tillegg lander jo hovedpersonen i Lofoten i Norge Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) I La Meglio Gioventu (Best of Youth) foregår jo deler av handlingen i Norge. Knallfilm, forøvrig. Kan lett anbefales. Endret 4. april 2010 av Skreifiskaren Lenke til kommentar
JLord Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 8ende og siste sesong av MONK, episode 5. I en scene hvor de undersøker en motorsykkelsjappe i San Fransisco, la jeg merke til en plakat hvor det stod noe skrevet med kjent språk. VOLKSFEST '98 Hellerudsletta 8-9 August Norges største VW-samling Lenke til kommentar
Jonnvoll Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 I en simpsons epsiode er det noen Norskættede bønder som mister jobben og må ta jobb hos Springfieldinnbyggerne. Dermed flytter de til springfield. I episoden kan man også se et sykehusskjema på norsk. Episoden heter "Coming to Homerica". Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) I en simpsons epsiode er det noen Norskættede bønder som mister jobben og må ta jobb hos Springfieldinnbyggerne. Dermed flytter de til springfield. I episoden kan man også se et sykehusskjema på norsk. Episoden heter "Coming to Homerica". Du kan også se en norsk krone, at Homer drikker seg full på akkevit, det norske flagget på slutten og noe jeg tror er norsk folkemusikk sett med amerikanske øyne, mulig jeg tar feil på det siste der. Også sier nesten alle folka der "Ja" hele tiden også. :!: Hele episoden er egentlig en hyllest til Norge og nordmenn. Endret 11. april 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Norske navn. Uttrykk som "Uff da". Episoden kan forøvrig sees gratis her: http://www.wtso.net/movie/456-2021_Coming_to_Homerica.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå