Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

I filmen Enigma nevner de en norsk lastebåt som er blitt senket på havet.

Vet ikke om det er blitt nevnt, men i South Park's "Fightin' round the world" med Russel Crowe sier han: " Come on, you're fightin' like norwegians!" Tror hvertfall det var South Park...:p

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
I filmen Enigma nevner de en norsk lastebåt som er blitt senket på havet.

Vet ikke om det er blitt nevnt, men i South Park's "Fightin' round the world" med Russel Crowe sier han: " Come on, you're fightin' like norwegians!" Tror hvertfall det var South Park...:p

Stemmer han sier til noen folk i Broklyn i episoden "Fighting Aroumd The World"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Sikkert blitt nevnt før i tråden, men jeg kunne ihvertfall ikke finne noe. Men i Pinewood Derby episoden (S13) i South Park bestemmer alle verdens ledere seg for å ødelegge Finland.

Og Randy sier "Yeah, somebody better break the news to Norway, they were really close." eller noe lignende.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar

8ende og siste sesong av MONK, episode 5.

I en scene hvor de undersøker en motorsykkelsjappe i San Fransisco, la jeg merke til en plakat hvor det stod noe skrevet med kjent språk.

VOLKSFEST '98

Hellerudsletta 8-9 August

Norges største VW-samling

post-142684-1270527314,0017_thumb.png

post-142684-1270527327,5903_thumb.png

Lenke til kommentar

I en simpsons epsiode er det noen Norskættede bønder som mister jobben og må ta jobb hos Springfieldinnbyggerne. Dermed flytter de til springfield. I episoden kan man også se et sykehusskjema på norsk.

Episoden heter "Coming to Homerica".

Lenke til kommentar

I en simpsons epsiode er det noen Norskættede bønder som mister jobben og må ta jobb hos Springfieldinnbyggerne. Dermed flytter de til springfield. I episoden kan man også se et sykehusskjema på norsk.

Episoden heter "Coming to Homerica".

Du kan også se en norsk krone, at Homer drikker seg full på akkevit, det norske flagget på slutten og noe jeg tror er norsk folkemusikk sett med amerikanske øyne, mulig jeg tar feil på det siste der. :ph34r: Også sier nesten alle folka der "Ja" hele tiden også. :!: Hele episoden er egentlig en hyllest til Norge og nordmenn.

Endret av Chris9
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...