Olum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Der er også en nordmann som er ein av desse spøkelsa som flyr rundt i spisesalen i en av de første filmene. Sjå etter en mann med flosshatt blant spøkelsa som flyg på en sopelime Det er kanskje greit å nevne at det er en av Harry Potter-filmene du sikter til Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hmm... Quoten funka ikkje då... Men Harry Potter filmane ja Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 BAHAHAHAHAHAH! Sitter og ser på Bones ses4ep21 nå. De prøver seg på norsk! :!: Så jævlig flaut.... Engelsviken, Norway hehe. Minner meg om en Metalocalypse episode, da stod det følgende: Dø du selv Skikkelig konge episode. Elsket hele Metal-greia! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 haha den episoden virka intresang skal ses. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kom akkuratt over denne på Youtube :!: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Godt mulig det er nevnt (da jeg ikke gidder rulle gjennom 27 sider for å sjekke), men det ikke mange vet er at 'Titanic-stemmen' tilhører Sissel Kyrkjebø og ikke Celine Dion, som de fleste tror. http://www.youtube.com/watch?v=tis7uLQD4Yc Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sissel skulle også synge "My heart will go on", men hun takket nei(om jeg husker riktig). Og når vi først er inne på Titanic, så er det noen bortklippete scener hvor Leonardo og hans spanske(?) venn snakker med noen norske jenter(ja de snakker norsk). Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Forsovidt serie, men ; KlikkKlikk Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Se hele episoden her! :!: Lenke til kommentar
hightow Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sikkert noen som har nevnt dette ... I Hancock blir en blond tegnet superheltfigur betegnet som Norwegian homo. I Topsy-Turvy blir en av karakterene bedt om å besøke "Mr Ibsen in Oslo". Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Sikkert noen som har nevnt dette ...I Hancock blir en blond tegnet superheltfigur betegnet som Norwegian homo. Det har blitt nevnt vertfall 20 ganger. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nyeste Simpsonepisoden blir norge nevnt opptil flere ganger! http://www.dagbladet.no/2009/05/18/kultur/.../norge/6280127/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 It's all about the king haralds Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nyeste Simpsonepisoden blir norge nevnt opptil flere ganger!http://www.dagbladet.no/2009/05/18/kultur/.../norge/6280127/ Ja, MsGreen skulle skrive kva serie det gjaldt, men det er altså nemnt på denne sida for under to timar sidan. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nå som jeg så denne tråden kan jeg legge til at en episode ser vi at Krusty selger tørkeruller i Norge. Å høre Bart uttale "Klovnen Krusty" var priceless I en episode av Futurama når Bender skal finne seg jobb tar han fram en arm han har lagret i magen med "arbeids-chippen" til "Prime minister of Norway". Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Around the world in 80 days. når Jackie Chan hører rykte om at en kineser hadde ranet bank of England, sprer han falske rykter om at det ikke var en kineser, men en gjeng gamle nordmenn med små føtter. som hadde gjort det The Thing. basen de kommer til er norsk Alien vs Predator. Bouvet Island hvor hendelsene finner sted er norsk Endret 18. mai 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fra den overraskende gode filmen Days Of Wine And Roses: en av hovedkarakterene, Kirsten Arnesen Clay som forøvrig skal ha norske aner siterte opptil flere ganger i filmen hennes foreldre: "Til sammen i himmelen". For min del hørtes det mer svenskish ut dog jeg heller ikke forventet stort mer, syns Lee Remick var flink^^ Sjekk ut filmen btw ... Den er good Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I George A romeros Dawn of the dead har vi en fin fin jarlsberg ost Beste jeg ikke til Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Forsovidt serie, men ; KlikkKlikk Noen som vet hvilken episode og sesong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå