BrilleThor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette er sikkert nevnt før, men i en av Pippi Langstrømpe filmene er de på Røros... Der hvor Pippi sender den massive snøballen nedover bakken mot de to forbryterne Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fra Simpsons-episoden Mypods and Boomsticks. Marge sitter og leser Barely Regal Magazine, hvor forsida er "Prince Olaf of Norway". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ser på en Futurama-episode nå, og når de skulle sjekke hvilke yrker de hadde hatt før når de skulle få seg ny jobb, sto det at Bender hadde vært Prime minister of Norway Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Doktah House er ikke særlig keen på norsk sjokolade. Ses 1. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det er ikke en film. Men i en episode av "Futurama" nevner dem Norge Også nevner dem Norge i hytt og pine i "Det Gylne Kompasset" som har blitt nevnt før CypheroN: Det var akkurat den episoden jeg mente Endret 10. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Doktah House er ikke særlig keen på norsk sjokolade. Ses 1. Sesong 2, episode 14, faktisk. Quoten er 'Norwegian chocolate. Frankly, you buy that stuff the terrorists win' Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Doktah House er ikke særlig keen på norsk sjokolade. Ses 1. Sesong 2, episode 14, faktisk. Quoten er 'Norwegian chocolate. Frankly, you buy that stuff the terrorists win' Ah, stemmer det. Var Quizling, Norwegian guy også ses2? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 google is your friend... er for lenge siden jeg så sesong 2 til å huske det uten videre. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ah, stemmer det. Var Quizling, Norwegian guy også ses2? Sesong 1. Episoden "Babies & Bathwater" tror jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Denne er jo hvertfall verdt å nevne her: http://www.dagbladet.no/2008/12/19/kultur/...aisies/4093779/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 I James Bond-filmen For Your Eyes Only nevner en dame at hun vil til Oslo for å stå på skøyter. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det som ikke så mange vet er at det snakkes norsk i The Gladiator. Første scenen når de skal ta barbarene. Skuepsilleren, som spiller barbaren som kommer frem med hodet, er sammen med en norsk dame. Det er veldig vanskelig å høre, men dersom du hører godt etter sier barbaren følgende "(først noen lyder)... jeg er skikkelig forbanna!" Var visst ikke meningen at han skulle si det på norsk, men det brøt visst bare ut av han under innspillingen Følg nøye med når dere hører det. Jeg har flere venner som ikke har hørt det før jeg sier det samtidig med filmen. Da hører de det etterpå også Når i filmen? EDIT: Hehe. Jeg hørte det nå Endret 16. januar 2009 av Hammarhaus Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I hvilken film er det noen sier/nevner noe om: "Norwegian gay" eller noe? Vet det så godt, men husker det bare ikke. Irriterende! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gidd ikke å lese igjennom 22 sider... men i Dude, where is my car har de nordic aliens med en engelsk utale som ligner på en kjent nordmann.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I Annie Hall, er de utenfor en kino. Det er en Ingmar Bergman-plakat i bakgrunnen. Husker ikke hvilken film det var, men det var hvertfall en med Liv Ullmann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gidd ikke å lese igjennom 22 sider... men i Dude, where is my car har de nordic aliens med en engelsk utale som ligner på en kjent nordmann.. Det trenger du ikke heller, du kan bare søke i tråden. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gidd ikke å lese igjennom 22 sider... men i Dude, where is my car har de nordic aliens med en engelsk utale som ligner på en kjent nordmann.. Det trenger du ikke heller, du kan bare søke i tråden. ahhh søkefunksjon. Glemmer den hele tiden. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 I en av de nye episodene av My Name is Earl er Earl på et likhus og ser på en som har dødd av sars og mener han må ha vært fra norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå