Jan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Skumleste hele tråden og så ikke at Seinfeld var nevnt. Jerry stakk til Oslo en gang med fly (Oslo ble bare vist på kartet). Vokalene ÆØÅ-var et av emnene i den episoden. Endret 30. august 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 De nevner Norge i "Goal 2". Real Madrid er i Trondheim og det er overdrevent mørkt og overdrevent kaldt snøvær. Så sier han ene spillern "welcome to norway". Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skumleste hele tråden og så ikke at Seinfeld var nevnt. Jerry stakk til Oslo en gang med fly (Oslo ble bare vist på kartet). Vokalene ÆØÅ-var et av emnene i den episoden. 9391580[/snapback] Vet du hvilken episode det var? Kunne tenkt meg å sett den. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skumleste hele tråden og så ikke at Seinfeld var nevnt. Jerry stakk til Oslo en gang med fly (Oslo ble bare vist på kartet). Vokalene ÆØÅ-var et av emnene i den episoden. 9391580[/snapback] Vet du hvilken episode det var? Kunne tenkt meg å sett den. 9392721[/snapback] Jeg var på imdb og leita selv etter epi-plot, men fant ingenting. Eneste jeg vet helt sikkert er at det ikke er ses 6 og 7. (Så de nylig) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 51st state, 13th warrior. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 I James Bond-filmen «You Only Live Twice» er stedet hvor USA og Sovjet møtes til krisemøte radarstasjonen på Magerø i Tjøme. Også en scene i «Die Another Day» ble filmet i Norge, eller rettere sagt Svalbard når skurkens bil kjører utfor isfjellet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 billy connely nevner norge flere ganger i standup showene sine, Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 de nevner norge i Angel , tv-serien lesley what kind of name is that? norwegian ... elns sa han :!: Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Skumleste hele tråden og så ikke at Seinfeld var nevnt. Jerry stakk til Oslo en gang med fly (Oslo ble bare vist på kartet). Vokalene ÆØÅ-var et av emnene i den episoden. 9391580[/snapback] Vet du hvilken episode det var? Kunne tenkt meg å sett den. 9392721[/snapback] Jeg var på imdb og leita selv etter epi-plot, men fant ingenting. Eneste jeg vet helt sikkert er at det ikke er ses 6 og 7. (Så de nylig) 9392949[/snapback] Tror ikke Jerry har vært i Norge, men Elaine dro dit med Puddy. Se første episode i sesong 9, dvs. The Butter Shave. De kommenterer bl.a. myntene med hull i. Irriterende er at drosjesjåføren og mannen på flyet snakker med alt annet enn med norsk aksent. Akkurat som i Mad TV-sketsjen Hoppy Potty tror alle amerikanere at nordmenn snakker tysk Faktum er vel at de driter fullstendig i hvilket språk vi snakker I den siste Lynch-filmen, Inland Empire, er det litt dialog på norsk. Det har sikkert sammenheng med at to av kameramennene var norske. Endret 31. august 2007 av computerwelt Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hm. Det er lenge siden jeg har sett sesong 9. (TV3 1999 kanskje^^) Synes jeg husker at Jerry reiste med fly til Oslo via fly. Tror han var innom Stockholm også. Eneste man så var sånn typisk flyrute-strek fra land til land på kartet. Det kan hende jeg roter kraftig nå, men det er iallefall det jeg har fått for meg. Synd at sesong 9 enda ikke er å finne i butikkene =/ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) I Pirates of the Caribbean, dead man's chest sier de at The Cracken er ifra Norge! 6794107[/snapback] Nei, det står i underteksten, han sier skandinavia eller norden, husker ikke på stående fot. Edit: Og hvorfor er dette spennende? Er det dere som klapper når dere er på kino og Norge nevnes i en film? Endret 31. august 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Na-na-na-na-no-no no "Krah-ken"'s how it's pronounced in the original Scandinavian, and "Krakken"'s closer to that Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Filmen Bugs (vises nå på TvNorge) sa en dame: "Sist uke dukket en 8 meter lang del av en blekksprut opp langs kysten av Norge." Noe slikt er det ihvertfall Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 The Simpsons! Lisa: Drugs aren't so expensive in other countries. Man: In other countries families also lie on the floor and eat bugs. Lisa: What countries are those? Man: Ever been to Norway? Lisa: No. Man: Well they do it in Norway. 5050543[/snapback] Husker du hvilken episode og sesong det har? Jeg har den helt sikkert, men å prøve å lete seg fram i 400 episoder er vanskelig Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Husker du hvilken episode og sesong det har?Jeg har den helt sikkert, men å prøve å lete seg fram i 400 episoder er vanskelig 9551323[/snapback] Sesong 16, episode 6 Ca. midt i episoden hvis du lurer.... Endret 22. september 2007 av multisync Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mulig det er nevnt før, men i en episode av Sopranos (sesong 5 eller 6) går Paulie tilbake til "moren" sin og de setter seg ned og ser på tv. Da spilles det en kjent, norsk folkevise jeg ikke husker navnet på, pluss at de danser i noe som ser ut som tyske klær. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 i Episode 1:42 av Bonanza som ble vist på TV2 igår (lørdag 22 september) var en av personene norsk. faren til denne personen hadde skrevet i dagboken sin om de kalde, norske vintrene. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Orket ikke lese gjennom tråden , men i Haikerens guide til galaksen, når de er kommet til det stedet der de lager "den nye jorden" nevner han ene fyren at han fikk en pris for at han lagde fjordene i Norge. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 I Blades of Glory snakker våre hovedpersoner om et jevnt skøyteløp i Oslo mens de befinner seg på et annet championship i Stockholm. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er ikke akuratt Norge spesielt, men i Stargate SG-1 er det mye snakk om de norrøne gudene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå