kjetil_b Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kongedømmet Rohan er nå basert på norge da 6787229[/snapback] Dette er vel nevnt en 5-6 ganger allerede Liten vits å bumpe tråden for det Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 I sesong 7 av Buffy (husker ikke helt hvilken episode) ligger det en engelsk-norsk ordbok på et av skrivebordene i huset. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 I "An Unfinished Life" med Robert Redford så spiller han Einar, som har norsk far eller bestefar, det nevnes en gang, men ikke noe norsk prat uten om navnet hans som de uttaler "einer" God film, til og med Jennifer Lopez spiller bra i den. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 fins det ikke en norsk bond dame? eller er jeg bare tullete i hodet? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 fins det ikke en norsk bond dame? eller er jeg bare tullete i hodet? 6787733[/snapback] Julie Ege, i "On Her Majesty's Secret Service" fra 1969. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jorden rundt på 80dager,POTC2,the day after tommorow,kim posible i reise i tid og et eller annet ,ja men de sier i ringenes herre vestfold...er ikke det et fylke?de jeg komm på i farta.leste feil trudde det var en skrive feil med bond isteden for blond.enkelre versjon jeg trodde du mente blond Endret 2. september 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
orginal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jorden rundt på 80dager,POTC2,the day after tommorow,kim posible i reise i tid og et eller annet ,ja men de sier i ringenes herre vestfold...er ikke det et fylke?de jeg komm på i farta.leste det ovenfor er de ikke kristiana løken eller er hun svensk,dansk,finsk? 6789431[/snapback] Hva i alle dager har du hatt i deg? Endret 2. september 2006 av kjor1 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I Pirates of the Caribbean, dead man's chest sier de at The Cracken er ifra Norge! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kanskje sagt før: I James Bond filmen for your eyes only skal hun stygge turne-dama til Norge på turne konkuranse. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Kongedømmet Rohan er nå basert på norge da 6787229[/snapback] Dette er vel nevnt en 5-6 ganger allerede Liten vits å bumpe tråden for det 6787411[/snapback] Forøvrig er det ikke helt sant heller. Noe av Rohan-kulturen er definitivt tatt fra eldre Norge, ja, men jeg ser flere likheter mellom Rohan og eldre Tyskland, altså Germania (og steppelandene i øst). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) I Simpsons så sier advokaten noe om aper og slikt, så sier Marge: Hæ?!? Finnes det et slikt sted", eller noe sånt.. Så sier Lionel Hutz "har dere aldri vært i Norge".. Selvsagt på engelsk Endret 3. september 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...dpost&p=5050543 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det måtte ha blitt sagt før.. Men jeg husket feil Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Hvis jeg ikke tar feil er noe av Ransom ( http://www.imdb.com/title/tt0073796/ ) filem spilt inn i norge Endret 3. september 2006 av M@ggii Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis jeg ikke tar feil er noe av Ransom ( http://www.imdb.com/title/tt0073796/ ) filem spilt inn i norge 6798710[/snapback] Storyen bak den filmen er priceless, Sean Connery som nordmann, en kamerat av meg kjøpte den, må nok få lånt den ja. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tør ikke lese igjennom alt, da det dukket opp lost spoilere. Men uansett, både i simpsons og Pure pwnage så nevnes "Norwegia" (Norway) Lenke til kommentar
Juden Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Barney Gumble i the simpsons har jo en norsk mor! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) dette er ikke en film men en serie fra Discovery Channel Deadliest Catch - en fyr sa der: Don't do it the bad way, do it the Norwegian way 5406322[/snapback] Han er norsk .. Rart at ingen har nevnt "Spies Like Us" der Kong Olav? blir takket på slutten av filmen, tror noen av de scenene i snøen blir filmet en plass i Norge. Endret 25. mars 2007 av nAD Lenke til kommentar
Swome Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Så nettopp et norsk flagg utenfor hotellet i Crocodile Dundee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå