Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge

Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jorden rundt på 80dager,POTC2,the day after tommorow,kim posible i reise i tid og et eller annet ,ja men de sier i ringenes herre vestfold...er ikke det et fylke?de jeg komm på i farta.leste feil trudde det var en skrive feil med bond isteden for blond.enkelre versjon jeg trodde du mente blond

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Jorden rundt på 80dager,POTC2,the day after tommorow,kim posible i reise i tid og et eller annet ,ja men de sier i ringenes herre vestfold...er ikke det et fylke?de jeg komm på i farta.leste det ovenfor er de ikke kristiana løken eller er hun svensk,dansk,finsk?

6789431[/snapback]

Hva i alle dager har du hatt i deg?

Endret av kjor1
Lenke til kommentar
Kongedømmet Rohan er nå basert på norge da  :D

6787229[/snapback]

Dette er vel nevnt en 5-6 ganger allerede ;) Liten vits å bumpe tråden for det :)

6787411[/snapback]

Forøvrig er det ikke helt sant heller. Noe av Rohan-kulturen er definitivt tatt fra eldre Norge, ja, men jeg ser flere likheter mellom Rohan og eldre Tyskland, altså Germania (og steppelandene i øst).

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
dette er ikke en film men en serie fra Discovery Channel

Deadliest Catch - en fyr sa der: Don't do it the bad way, do it the Norwegian way

5406322[/snapback]

Han er norsk ..

Rart at ingen har nevnt "Spies Like Us" der Kong Olav? blir takket på slutten av filmen, tror noen av de scenene i snøen blir filmet en plass i Norge.

Endret av nAD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...