Lanka Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vet ikke om dette er riktig sted å poste, men noen som har spanskkunnskaper så de kan oversette disse små setningene for meg? Hyggelig å se deg igjen Men det som er viktigst i dag er hva dere syns om meg. Min onkel var en veldig opptatt mann og jeg fikk nesten ikke se han før jeg reiste til Europa. Men dette er det eneste øyeblikket jeg fikk se han. Her med hunden Pepe. Hmm Hysj, men jeg kan fortelle at jeg faktisk lager et verk nå. Men det er veldig hemmelig. Navnet er ikke bestemt ennå, men den handler om orkanene som herjer i Amerika. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Det er en gratis oversettelsesmotor her. Dette blir jo direkte oversatt da, men det kan jo hjelpe deg litt på vei Endret 23. oktober 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Den gir meg bare feil oversatt. Helt sånn utradisjonell spansk. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Du kan jo forsøke skole-forumet i stedet. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=474228 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå