Gå til innhold

Ny PC, ca 12 000, greit oppsett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sikkert fordi "Unyttig" er logga inn på Komplett med SSL og da gjelder siden bare for han.

Komplett bruker sikkert kryptering fra TTPCom så derfor blir vi andre visst dit!

Noen som henger med?

Edit: Bare rediger posten du "Unyttig" og kopierer maskinvare spesifikasjonene.

Edit2: Ser nå at "Unyttig" har logga av. Bra oppfølging av tråden å logge av rett etter å ha postet den!! :hmm:

Endret av ^FeKtus
Lenke til kommentar

Trykk

Denne er sikkert riktig

Er sikkert fordi "Unyttig" er logga inn på Komplett med SSL og da gjelder siden bare for han.

Komplett bruker sikkert kryptering fra TTPCom så derfor blir vi andre visst dit!

Hvis du ser på lenken er det bare skrevet feil --> http://ttp//www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode=receive&si=290879&su=DA223E89-D8EC-4E8D-9C37-DBDE3BD4978F

Endret av Naera
Lenke til kommentar

Jeg ville byttet Hiper strømforsyningen med en Mist 500 Watt. Den er mer stillegående (og 100,- rimeligere). Jeg har testet begge. Kjøpte en Hiper på ukens tilbud hos Netshop for 695,- for 2-3 uker siden, men jeg er mer fornøyd med MIST'en.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper Hiper'en på grunn av de modulære kablene. Har vurdert Mist også, men Hiper vant.

5050048[/snapback]

Jeg synes også de modulære kablene var litt fascinerende, men etter å ha testet Hiper'en så synes jeg ikke opplegget var så veldig smart alikevel.

Lenke til kommentar

Settet er bestilt, så det er litt sent..

Tastaturet er bare midlertidig, skal bytte til Logitech G15 når det kommer med norsk layout.

Angående CPUen, så har dere vel rett, men 3700+ hadde de verken på lager eller under bestilling, så jeg bestile likesågodt 3800+ siden de hadde den på lager når jeg bestilte, så jeg kan få alt på en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...