Lucifer89 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 so sagt så luerer jeg på om Ageia sine PPUer vil komme for salg til alle eller på AMD sine FX priser? og vil vi få bruk for en egen prosessor til fusikk? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 det jeg har lest så kommer det forskjellige versjoner...billige og dyre, sånn som grafikk-kort...det skal vist også begynne å komme på noen hovedkort.Om vi kommer å få bruk for det...det skal vist være en god del spill som lages som skal ha støtte for Ageia-kortet. Vi får bare vente å se hva dette bringer Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Sjekk hva jeg fant i dette intervjuet. Det ser ut som at Ageia PhysX vil komme med både PCIe 1x og PCI på samme kort (samt. PCIe 4x på noen blir det sagt i intervjuet). Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg legger gjerne en tusenlapp på bordet for å kjøpe et slikt kort i PCI eller PCI-E 1x formfaktor, hvis dette avbelaster CPU og GPU i en del spill. Får håpe det blir noe løssalg-muligheter å se snart, og ikke bare at de store produsenter som Dell/HP osv kjøper opp PPU-rettigheter. Edit: Der var du raskere enn meg, endre. Og så oppfyller du mine ønsker også, ikke dårlig! Endret 23. oktober 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Eg tror dette blir like vanlig som 3D-kort i løpet av to-tre år. Dvs at alle som spiller har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå