Vallhall Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei dere Tenkte at jeg skulle formatere hardiskene med det orginale XP home edition som fulgte med maskina, men nå får jeg en melding at XPen er nyere enn den som fulgte med CDen, så jeg får ikke installert fra CD, noe jeg har gjort før uten problem. Jeg setter CD som første prioritet i bios men ingenting skjer der heller, den tar ikke CDen. Her trenger jeg hjelp folkens Takk på forhånd PS: det er selvølgelig orginal XP Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Prøv å slette partisjonene førtst med f.eks. Ultimate Boot CD. Da burde det gå knirkefritt etterpå. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Takker for raskt svar, men lurer på hvor jeg kan laste ned ultimate boot? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.ultimatebootcd.com/ Finnes mange måter å slette partisjoner, f.eks fdisk eller Ranish. Men vanligvis vil jo Windows CD virke. Grunn til melding om XP er nyere, er at du har lagt inn Service Pack. Husk at første versjon av XP ikke håndterer disker over 120GB. Husk også å koble vekk andre disker mens du installerer, så slipper du mulig rot. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Tusen takk skal dere ha folkens, setter stor pris på hjelpen deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå