Yonaz Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Hei! Spilte noen timer i går , og en blo åre i øyet har blitt helt rød og jeg kjenner det hverker i øyet , er det farlig!!? når jeg ser meg i speilet ser jeg liksom en rød strip strekt helt fra begynelsen av øyet og in til pupilen. kan jeg få noen helse skader pga det!!? lang varige skader!? har litt hode pinne fortsatt og har hatt skikkelig sterk hode pine de siste dagene. Endret 23. oktober 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) http://www.drdaveanddee.com/eye.html http://www.stlukeseye.com/Conditions/SubconjHemorrhage.asp Edit: For å gjøre det hele kort: Dette er ikke farlig, men det ser farlig ut. Endret 23. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har hadd slikt mange ganger jeg, er blodkar i øyet som er sprengt, går over etter noen få dager, gjør hvertfall det til meg. Dette kan også skje hvis man trener, og det pumpes mye blod til hodet. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Trur det er betre at du spør ein lege om akkurat det her, enn foruma på gamer.no. Dersom du er veldig bekymra og ikkje kjenner nokon legar å ringe på ein søndags-kveld,går det an å ringe legevakta. Betre at du forstyrrar dei ein gong for mykje enn ein gong for lite. Kay Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Har hadd slikt mange ganger jeg, er blodkar i øyet som er sprengt, går over etter noen få dager, gjør hvertfall det til meg. Dette kan også skje hvis man trener, og det pumpes mye blod til hodet. 5049602[/snapback] hm verka det skikkelig i øyet når blodåren din hadde sprekt !!? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hver gang jeg blunka hardt så var det drit vondt, men ikke ellers nei. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Denne passer vel kanskje bedre hos lommelegen.no enn på dette forumet. I tillegg til dette og den dårlige emnetittelen, stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg