Anterialis Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvilken skjerm burde jeg egentlig gå for om jeg vil ha litt av alt? Det vil si at den skal være så god som mulig på alle områder (spill + video/bilde). Kriterier: 19" ikke mye mer enn 5 tusen pen å se på dvi 12ms eller mindre lite gjennskinn Har lest litt rundt, men finner det litt vanskelig så lurer på om det er noen her ute som vet en del om det, og kan anbefale meg en slik skjerm. Skal kjøpes ifm. ny datamaskin. På forhånd takk Lenke til kommentar
Filla Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvis grensen er 5k, ville JEG gått for denne. Du vil ALDRI angre å gå for en 20' skjerm i stedet for en 19'. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Enig med Filla...sitter på den skjermen nå den er SWEET Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) DjShugaA ....veldig kjent nick . Gamesurf.no ? Husker du "AuroN" ? Endret 24. oktober 2005 av Tahiro Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Men hvordan er denne skjermen med tanke på etterslep i spill ol. ? Endret 24. oktober 2005 av w3p Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 DjShugaA ....veldig kjent nick . Gamesurf.no ? Husker du "AuroN" ? 5050931[/snapback] navnet høres kjent ut ja Filla: har ikke sett noe etterslep på denne skjermen...dette er vel den beste skjermen du får til 5000 Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Dell sin skjerm kan anbefales av meg også på det sterkeste til spilling, surfing osv. Til film har mange problem med litt for mye baklys. Veldig få har problem med døde piksel, noe som kan være bra og bemerke seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå