total Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har i en årrekke prøvd å finne ut hvor de selger disse grønne jakkene med tysk flagg på den ene armen, uten hell. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Er ikkje det nazijakker? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Bodymap har sånne. Forøvrig en sadobutikk ( Selger alt med svart på ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Er ikke det tysk feltjakke da? Norsk feltjakke har også flagg på venstre arm om jeg ikke husker feil nå. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Er ikkje det nazijakker? 5049632[/snapback] Ikke bland tyskere med nazier!! Tyskere er fine folk det! Men nazistene derimot!! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ikke bland tyskere med nazier!!Tyskere er fine folk det! Men nazistene derimot!! 5049892[/snapback] Var ikkje slik eg meinte det, men tenkte på dei jakkene som nazistane brukar å gå, dei er grøne, og eg såg for meg ei slik. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 joda..det er gamle tyske uniformer. når jeg var i marinen seilte vi til tyskland. der skulle vi delta på ulike tester. skulle f.eks teste forskjellige redningsvester. da fikk alle utdelt gamle tyske uniformer som vi måtte ta på oss først. og tro meg; de er helt klin like!! husker da jeg kom tilbake til norge og såg folk i byen(Bergen) gå rundt med slike jakker. først trodde jeg det var kun en fyr som også hadde vært på øvelse og stjelt med seg hjem til norge, "for en idiot" sa jeg til meg sjøl. men så var jeg i klesbutikk, og hva fikk jeg se der? jo, de samme stygge jakkene....måtte le inni meg da... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvis du kan tysk, så tror jeg nok det fins mange tyske nettbutikker som er villige til å selge deg et stykke jakke med tysk logo pålimt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Er det ikke Armyshop det heter, den butikkkjeden som selger div. militære effekter? Var på en av disse butikkene i Tromsø da jeg var i tjeneste, og der hadde de denne gammle tyske feltjakka til salgs. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Feltjakker? De kan da umulig ha vært praktiske. Ser jo mer ut som en dressjakke enn noe du ville hatt med til krigen. Lenke til kommentar
total Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Er forsåvidt ikke så veldig interessert i alles meninger om disse jakkene, heller hvor de selges. "Nidhogg" mener han har vært i en butikk i bergen som selger slike, og det hadde jo vært fint om du også kunne si hvilken butikk det var, siden det er det jeg spør om Er forøvrig antirasist, så det er ikke noe nazi inni bildet, nei... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Kan sjekke på Evil Twin i Bergen, de har mye kult. Har nettside også Evil Twin, men det er mye mer i butikken.. Endret 24. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 http://www.armyshop-dresden.de/artikel_det...e=2&ref=artikel http://west.loadup.com/military/surplus/440.html Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 http://www.armyshop-dresden.de/artikel_det...e=2&ref=artikel http://west.loadup.com/military/surplus/440.html 5051936[/snapback] nei...det er ingen av dem....de som er snakk om no er gamlere... og jeg syns jeg såg slike jakker i en vanligh Carlings butikk, hvis du ikke finner der kan du jo snakke med betjeninga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå