Gå til innhold

2 bilder av dagens solnedgang

TBPhoto

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og og tok noen bilder på ettermiddagen idag. Det hadde kommet litt nysnø oppi høyden, og jeg var mest på jakt etter noen bilder av den.

Normalt er jeg litt lei av å ta bilder av solnedgang, men den som kom idag mens jeg tok de andre bildene var faktisk ganske flott.

Så her er 2 bilder jeg tok av den i dag, ikke verdens mest spennende bilder men dog...

Har ikke justert noe på fargene, kun croppet de litt, brukt Neat Image (tok bildene i ISO800) og resizet.

Det er mest pga. fargespillet at jeg i det hele tatt gidder å legge de ut, så hva synes dere?`

Bilde #1:

post-79862-1130092725_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Begge er flotte, men jeg liker nr. 2 mest uten tvil. Ville vært et flott bilde å henge på veggen i stort format. På eneren er jeg ikke sikker på om det skal være slik at det er vanskelig å se hvor trærne smelter sammen med den mørke himmelen, og trærne dominerer kanskje litt mye (?). Uansett synes jeg balansen er mye mer harmonisk i det andre bildet. Rett og slett en nytelse å se på :)

Lenke til kommentar

Det kommer sikkert an på gamma og sånt på skjermen, men jeg har ingen problemer med å se hvor trærne går over i himmel på bilde 1, og jeg synes også dette bildet er det mest interessante.. Senke kontrast litt kanskje? Bilde 2 blir litt standard for meg.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med JourNey, liker absolutt bilde 1 best!

Spennende symmetri, men samtidig en del ting som bryter den. :thumbup:

På bilde 2 finner jeg ikke så mye å feste blikket på. Blir som en fin bakrunn uten noe skikkelig motiv, om du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...