zepyrh Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Hei, sliter med et problem med mitt: MSI PC54G Msi 802.11g WLAN Broadcom Chipset PCI Retail Dette kortet har en kabel med antenne i enden, og man kan ta av denne kabelen. Problemet er at kablen er for kort og jeg får da ikke plassert antennen på beste mulige plass. Noen som vet hvor jeg kan skaffe en forlengelses kablel til dette kortet? Takker for all hjelp. ***Problem løst fant ut at Antenne tilkoblinga het RP-SMA, og bestilte da bare en forlengelses kabel på komplett. Endret 23. oktober 2005 av zepyrh Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har tenkt til å kjøpe det samme kortet selv og har lest flere steder at kabel som følger med er for kort. Men hvor lang er den egentlig? Var det denne forlengelseskabelen du kjøpte? Lenke til kommentar
zepyrh Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Kjøpte denne kabelen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304361&cks=PRL Den orginale kabelen er ca 0.5 meter lang...... Anbefaler deg å kjøpe ekstra kabel......antenna er meget følsom for trådløse telefoner og folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå