aeinstein Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fins det drivere til MX1000 og for den saks skyld andre mus, som ikke er så dårlig som logitech sine? Jeg har bare problemer med deres drivere. Både medfølgene programvare og nye drivere fra nett. Noen som vet om det er noen andre som har drivere som er kompitable? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Har du prøvd driverne som ligger i OS? Jeg har aldri brukt noen andre drivere enn de som ligger i OS. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Prøvd. Klarer ikke å få alle knappene til å virke... sidescroll og fastscroll og sånn. Har forresten XP SP2, kan det ha noe med saken å gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Legg inn kun driverne og ikke softwaren, hvis du skjønner hva jeg mener. Driverne finner du om du bruker winrar til å pakke ut driverfilene. De ligger i en eller annen underkatalog. Bruk så device manager til å oppdatere driverne og pek til driverkatalogen du pakket ut fra softwaren til Logitech. Da skal musa dukke opp som MX1000 (eller 518 eller uansett hva slags mus du har) og ikke HID-device i Device Manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå