Knutinsen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg har et problem noen ganger når jeg har en endring av skjermbildet, som når jeg booter opp, eller hvis jeg starter eller avslutter et spill. D.v.s. når skjermen endrer grafikkinnstillinger. Først blir skjermen svart, og så kommer en firkant som beveger seg rundt på skjermen, og der står det "Out of sync." samt to frekvenstall. Dette inntreffer et sted mellom hver femte og hver tiende gang, og den eneste jeg får gjort er å trykke på reset-knappen. Jeg har prøvd forskjellige innstillinger på skjermkortet, men det har ikke hjulpet. Jeg vet ikke om det er skjermen eller skjermkortet som lager trøbbel, og jeg vet heller ikke om meldingen som kommer opp er "innebygget" i skjermen eller om den blir sendt av skjermkortet. Jeg har en Samtron 95P 19" skjerm, og et Gainward Geforce3 500TV 128 MB skjermkort. Er det noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 ja, det skjedde ofte når jeg spilte Counter Strike eller andre halflife modder...da jeg kjørte winME. Jeg har også GAinward GF 3...jeg tror det er en driver issue. Nå kjører jeg en helt ny maskin og winXP..og har ikke hatt problemen siden da....så tja..enten var det hovedkorte..eller driverne..for begge er byttet og problemet er borte. AKIRA Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Glemte å nevne at jeg har WinXP Home, men jeg skal laste ned siste driver fra Nvidia og se om det hjelper. Lenke til kommentar
sprint Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg kan nok ikke hjelpe deg så mye, men jeg kan nesten trygt si at Out of Sync er en meliding som er innebygge i skjermen. Jeg kan få den hvis jeg feks plugger ut skjermkabelen, eller trykker på powerknappen bak på PSUen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det betyr at du prøver å bruke en oppløsing eller hertz som skjermen din ikke støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå