Kalle123 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne gode linker til å se live-fotball over nettet som ikke buffrer? PPlive og CoolStreaming osv er bare mannskit Håper at noen av dere vet Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Live streams er vanskelige å få tak i, spesielt med god kvalitet. De programmene du nevner fungerer aldri for meg, bare bufring hele tiden. Eneste stedet jeg vet om som tilbyr gode kamper over nett er Footballunlimited.net? Der er det massevis av linker, fotballklipp og annet, anbefales! Jeg tar gjerne imot andres erfaringer på dette området Lenke til kommentar
Ziink Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Som Samurai99 sier, det er vansklig å få tak i linker med god kvalitet som ikke buffrer. Den siden han nevner, www.footballunlimited.net er en side som leverer slike linker. Er selv medlem der, og siden anbefales på det sterkeste! I tillegg finner man massevis av fotballklipp, filmer, hele kamper mm. der. Endret 23. oktober 2005 av Ziink Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Veldig greit å se kamper på nettet, til og med kamper som ikke vises på norsk TV Lenke til kommentar
Kalle123 Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Takk for tipsene, har sjekka det ut å det ser ut som det er helt toppers! Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ja, nå viser de Crystal Palace - Liverpool Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 I dag vises disse kampene: Arsenal - Tottenham (Har begynt) Liverpool - West Ham Middlesborough - Manchester United Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Endelig er det jul, får håpe Footballunlimited redder meg enda en gang når kampene begynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå