senderos Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Hei! Eg var inne og titta på litt pcer og slikt, så kom eg over nokre lekre skapningar kalla barebone Det såg rett og slett jævlig bra ut! Men så lurer eg på: Kva er dei eventuelle fordelane/ulempene ved ein slik pc? Som tilleggsspørsmål lurer eg på kor mykje ein skikkeleg god barebone vil koste og om De har nokre anbefalingar av pcer? Sjur Endret 23. oktober 2005 av senderos Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hei!Eg var inne og titta på litt pcer og slikt, så kom eg over nokre lekre skapningar kalla barebone Det såg rett og slett jævlig bra ut! Men så lurer eg på: Kva er dei eventuelle fordelane/ulempene ved ein slik pc? Som tilleggsspørsmål lurer eg på kor mykje ein skikkeleg god barebone vil koste og om De har nokre anbefalingar av pcer? Sjur 5049084[/snapback] Fordeler: den er liten, er kul å se på, tar lite strøm, er lett å ta med seg. Ulemper: ganske små strømforsyninger i enkelete, varmeutviklingen, dårlig plass, viss små strømforsyninger så dårlig skjermkort. Dårlig plass til mange disker. Klompete og skifte hardware. osv.osv.osv Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det er jo bra plass i Shuttle SN25P sånn jeg skal kjøpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå