MrG Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg skal til å kjøpe meg et DV kamera, og har egentlig veldig lyst på dette nye Sony HC1. Men jeg er usikker på dette i forhold til størrelse, det er IKKE lett å finne HxBxD på ulike kameraer Sony HC1 er nok det beste kameraet, men blir det for stort blir det bare liggende hjemme (det er til hjem og famile bruk - ikke noe avansert) Jeg har også lest (men ikke sett på) Panasonic GS400 og JVC GX-5 samt Sony PC350. Har noen en oversikt/sammenligning på størrelsen på disse ulike kameraene? Takk.. MrG Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Sony HC1E og Panasonic NV-GS400. Fann ikkje JVC GR-X5 (det var vel det du meinte?) og PC350. JVC har dårleg info på sida si, og PC350 har vorte erstatta av ein anna modell. Edit: Såg HC1 på Eplehuset i Bergen ein gong. Det er ikkje noko stort kamera... Endret 23. oktober 2005 av incanus Lenke til kommentar
MrG Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Sony HC1E og Panasonic NV-GS400. Fann ikkje JVC GR-X5 (det var vel det du meinte?) og PC350. JVC har dårleg info på sida si, og PC350 har vorte erstatta av ein anna modell. Edit: Såg HC1 på Eplehuset i Bergen ein gong. Det er ikkje noko stort kamera... 5049131[/snapback] Takker... HC1 er ikke noe stort (alt er jo relativt) i forhold til hva? Hvilket kamera erstatter PC350? MrG Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Alt er relativt ja. I høve til dei minste kameraa i PC-serien til Sony, og andre kamera med same utforming, er nok HC1 litt større. Men i høve itl mitt TRV80 er det litt slankare, om eg hugser rett. Er ikkje sikker, men trur det er PC1000 som har erstatta PC350. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå