-=nibbler=- Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hallo, folks! Tenkte på et nytt kabinett som ikke sprenger budsjettet, men samtidig er greit nok stillegående. Har sjekka ut 2 stk. Cooler Master, men lurer på om noen har noen erfaringer å komme med? De er: Cooler Master Cavalier 3 og Cooler Master Centurion 531 (fant ingen dugande link..) Er disse nogenlunde stillegående og hvordan ligger det ann med kjøling? Takker for svarm hvis noen har no å komme med! Evt om noen har noen stillgående, kjølinge alternativ til ca samme pris (800,-)! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ta heller en titt på Cooler Master Stacker. God kvalitet, god kjøling, god plass og viftene bråker minimalt Lenke til kommentar
shanizar Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 se på denne linken. Silentpcreview.com er veldig gode på stillegående løsninger og dette er listen over deres anbefalte kabinetter. Cooler Master Centurion 5 får ganske god kritikk som kabinett, men de anbefaler nye vifter og ny PSU. (men disse menneskene er ganske fanatiske når det gjelder stille pc'er også da ) Lenke til kommentar
tropic Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jeg er enig i at centurion 5 er et bra kabinett.. har det selv... anbefaler å bytte viftene og sette på viftestyring.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg kan med gode erfaringer anbefale CM Stacker...Genialt kabinett.. Bra kjøling og god plass... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg kan med gode erfaringer anbefale CM Stacker...Genialt kabinett.. Bra kjøling og god plass... 5064182[/snapback] Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen . Så god plass er det faktisk . Det er veldig stilrent og fint også Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen . Så god plass er det faktisk . Det er veldig stilrent og fint også 5064215[/snapback] Oi kjenner jeg vil se bildet av den maskinen med xboxen inni EDIT: leif Endret 27. oktober 2005 av aspstein Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg har CoolerMaster Cavalier 3. Er egentlig kjempe fornøyd. Det bråker kanskje litt. Ikke så veldig mye som man legger merke til, og det er kjølig. 32 grader på prosessoren nå. Edit. Bomma på noen tall der. Ikke 27, men 32. Jeg har en AMD 3400+, og 2 vifter. en 80mm på CPU'n og en 120mm bak. Endret 31. oktober 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
tropic Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Litt off topic, men hvordan får du til 27C på cpu'n?? hvilke cpu har du? hvor mange vifter har du? viftesyring? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg melder meg på den! Det er enorm plass inni! En kamerat av meg har akkurat fått det, og jeg har akkurat hjulpet han med å plassere xboxen hans inne i kabinettet, sammen med pcen . Så god plass er det faktisk . Det er veldig stilrent og fint også 5064215[/snapback] Oi kjenner jeg vil se bildet av den maskinen med xboxen inni EDIT: leif 5064695[/snapback] Hehe, mulig jeg kan be han ta et bilde, men han er en som gjør alt veldig fort og slurvete, så det ser ikke pent ut. Men det fungerer veldig fint da . Bortsett fra at jeg fikk den helvetes loddejobben med å forlenge psu kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå