Jokko88 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg ser at hardware.no ikke har sagt noe om de nye driverne til Nvidia, nemlig 80-serien. Hardware.no har flere nyheter om Catalyst drivere så hvorfor ikke om forceware drivere? Jeg tror ikke at hardware.no har forskjellsbehandling, men hvorfor har dere ikke sagt noe om nvidias drivere? Ha gjerne med ytelese forandringer fra 70-serien slik som dere hadde når Ati kom med 5 driverene. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Flere som har lagt merke til det ja;) Eneste jeg tenker for meg selv, er at det er så mye oppstyr rundt catalyst driverne at hw.no må bare skrive om det, selvom det er som regel en milevis lang eksisterende tråd fra før av. Er liksom ikke samme hype'n når nvidia kommer med nye drivere, eller er det bare at de ikke gir ut vær månede og derfor virker det som det er mer fokus på ati sine enn det det er? Men det jeg skulle ønske var at de som skriver artiklene hadde vært flinkere til og linke til eksisterende tråder. Ikke kom med at det ikke går eller noe i den duren, for det finnes folk som klarer det, det har skjedd minst 3-4 ganger som jeg vet om, så det er MULIG ja. ALL ÆRE til de som skriver artikler og klarer og få artikelen til og diskuteres videre i tråder som er godt i gang Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Den nye nVidia driveren kommer jo med støtte for SLI hvis du har 2 like kort fra 2 forskjellige produsenter. Jeg for min del hadde satt pris på om hw.no opplyste om det. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hei og takk for tilbakemeldingene! Vi har rett og slett ikke fått med oss at Nvidia har lansert nye drivere. Det beklager vi! Tips oss gjerne på [email protected] dersom det er saker dere mener vi bør skrive om. Når det gjelder linking til allerede eksisterende tråder så oppretter vårt publiseringssystem automatisk en ny forumtråd. Vi håper å få på plass en løsning snart hvor skribentene kan velge mellom å linke til eksisterende tråd eller opprette ny tråd. Det er også mulig å gjøre dette manuelt per dags dato, men krever noe ekstraarbeid. Ellers har vi nevnt versjon 80-driveren her: http://www.hardware.no/nyheter/skjermkort/...sibel_sli/19192 Men vi skal selvsagt også nevne at denne nå er lansert! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Kjempebra at dere lytter til brukerne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå