Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Okey, nå har dama begynt å tute om bråk av pc`en, så er det noen tips å få av den klokke-gærne gjengen her vet ikke hva som er lurt å begynne med, bare cpuen eller både cpu og gpu? Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hvis du skal ha en så stille maskin som mulig, så er det da anbefalt å få mest mulig vannkjølt - altså færrest mulig vifter! Et bra sett jeg kunne anbefalt er "Big Water" på PSData, alt er i pakken, men til GPU`en må du i tilleg bestille en blokk, dette finner du også der Håper dette kommer til nytte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 all hjelp på dette emnet takker jeg for Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Et bra sett jeg kunne anbefalt er "Big Water" For all del, ikke sett den inn i en pc med verdifulle komponenter. Hvis du først skal ha vannkjøling, så skal du ha riktig vannkjøling. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=5415&GID=5400 Sjekk igjennom Waterchill på komplett: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10509 Du burde vite hva som lager mest bråk i pcen og gå deretter. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kom til meg så skal jeg vise deg hva kjøling er Lenke til kommentar
Damination Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 kan anbefalle bigwater? hva er det for noe sprøyt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 har litt utstyr som jeg er glad i, det er cpu og gpuen som bråker mest + kabinett-viftene Lenke til kommentar
henningml Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Om du funderer på Bigwater kan du jo først lese den 202-siders tråden om bigwater-problemer som er sticky her på forumet. Jeg anbefaler Mist-sett fra www.microplex.no . Ikke fordi jeg har så mye erfaring med andre sett, men jeg kjenner da kvalitet når jeg ser det. Koster jo litt da. Nærmer seg 3000,- om du skal ha blokk til grafikk-kortet og. Kabinett-viftene ordner du lett med en viftestyring til 200 spenn. 99% av tiden pc'en står på kan kabinettvifter trygt bare gå på tomgang. Og jeg kan love deg at når du blir kvitt viftestøyen så kommer du bare til å oppdage hvor irriterende lyd harddisker har.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Okey, da sier jeg at Big`ern er glemt, dette er noe jeg vil skal være bra, vil ikke ødelegge noe. Så det blir garantert noe fra microplex takk til dere alle som har svart meg Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Mist tsunami eller Asetek waterchill er bra sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå