Gå til innhold

Hva kommer på det norske markedet fremover?

31137

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt planer om å kjøpe meg en bærbar PC, men problemet er at min perfekte PC ikke finnes. Eller, jeg finner jo et par som jeg faller for men de koster 20000,-. I prisklassen 10000-12000 faller alltid PC'ene fra på et eller annet punkt. Har i det siste sett mye på Aopen 1559- variantene som finnes på markedet, men vil ikke ha den på chassiset har fått mye pepper. Kan ikke si at jeg ble overivrig når jeg testet PC'en heller.

De fleste PC'er i den prisklassen jeg prater om er helt ok, men mangle det lille ekstra som jeg håper på å få for 12000,- Enten mangler de noe på grafikk-siden, lav oppløsning på skjerm, elendig batteri osv...

Lurer litt hva som kommer på det norske markedet fremover nå. Fortrinnsvis i 10-12000,-klassen, men også dyrere(og billigere) PC'er? Da har jeg noe å glede meg til i jula :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  31137 skrev:
Har lenge hatt planer om å kjøpe meg en bærbar PC, men problemet er at min perfekte PC ikke finnes. Eller, jeg finner jo et par som jeg faller for men de koster 20000,-. I prisklassen 10000-12000 faller alltid PC'ene fra på et eller annet punkt. Har i det siste sett mye på Aopen 1559- variantene som finnes på markedet, men vil ikke ha den på chassiset har fått mye pepper. Kan ikke si at jeg ble overivrig når jeg testet PC'en heller.

Skjønner akkurat hva du mener. :yes: Ta en titt på denne tråden.Til slutt falt jeg ned på denne maskinen. Ikke perfekt, men jeg orket ikke lete lenger og denne fikk bra kritikk. Brukererfaring kommer så snart jeg har fått maskinen og testet den.

Endret av Cocytor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...