Gå til innhold

Spill-PC AMD64/x2 under 15K


Anbefalte innlegg

Amd til spilling, Intel er bedre på multitasking, men med x2 prosessorene så ville jeg deff. valgt en AMD prosessor til det meste =) både billigere, og har mye mindre problemer med varme og slikt. Premium kortet har passiv kjøler, og dermed slipper du at kortet bråker slik som deluxe ver. Du kan jo alltids bytte ut kjølern på Deluxe kortet med en passiv kjøler da =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse

 

Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah

 

Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer?

5053491[/snapback]

 

 

den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern

Lenke til kommentar
Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse

 

Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah

 

Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer?

5053491[/snapback]

 

 

den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern

5053587[/snapback]

 

 

så den er altså ikke vifte løs? :p

Lenke til kommentar
Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse

 

Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah

 

Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer?

5053491[/snapback]

 

 

den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern

5053587[/snapback]

 

 

så den er altså ikke vifte løs? :p

5053732[/snapback]

 

Nei, den er ikke vifteløs. Det blir kanskje unødvendig dyrt i forhold til Zalman. Forøvrig er Q-fan på Asus kortene bra å enable. Da kan CPU-viften gå på lavere hastighet når temperaturen er grei. Husk bare å sett ned CPU-target temperatur til 51 grader og ikke 72 som er default.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...