ducmaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Amd til spilling, Intel er bedre på multitasking, men med x2 prosessorene så ville jeg deff. valgt en AMD prosessor til det meste =) både billigere, og har mye mindre problemer med varme og slikt. Premium kortet har passiv kjøler, og dermed slipper du at kortet bråker slik som deluxe ver. Du kan jo alltids bytte ut kjølern på Deluxe kortet med en passiv kjøler da =) Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det jeg ender opp med da er ---> + Kabinett selvfølgelig 5052807[/snapback] Du har tatt hket 2 ganger tror ikke du trenger det. kjøp heller 2 stk hitachi eller samsung disker da hehe Lenke til kommentar
T2 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 boxed kjølern er helt grei den ..men skal du ha bedre og roligere kan jeg anbefale en av disse : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4895 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=24290 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4010 5052617[/snapback] Jeg synes denne er bedre: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5754 Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 joda men det spørs da om trådstarter er villig til å betale 5-6 hundre kr for en vifte løsning da =) Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer? 5053491[/snapback] den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern Lenke til kommentar
PetterHomleid Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer? 5053491[/snapback] den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern 5053587[/snapback] så den er altså ikke vifte løs? Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hehe selve kjølern er vifteløs men tror nok du trenger å sette på en vifte for å få vekk all den varme luften som stiger ifra cpuen Lenke til kommentar
T2 Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heh, tror ikke jeg trenger 2 hovedkort nei ;( feiltakelse Det var det jeg synes den prisen ble plutselig litt mer enn jeg hadde forventet heaheah Den vifteløse saken var nice den, passer den til x2 prosessor alternativer? 5053491[/snapback] den passer fint til alle x2 prosessorer ja, men husk at den er ganske stor, så du bør ha romslig med plass i kabinettet ditt, desuten så trenger du og en vifte til å sette på toppen på kjølern 5053587[/snapback] så den er altså ikke vifte løs? 5053732[/snapback] Nei, den er ikke vifteløs. Det blir kanskje unødvendig dyrt i forhold til Zalman. Forøvrig er Q-fan på Asus kortene bra å enable. Da kan CPU-viften gå på lavere hastighet når temperaturen er grei. Husk bare å sett ned CPU-target temperatur til 51 grader og ikke 72 som er default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå